• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Carat Ukraine реалізував з ARARAT арт-проєкт у колаборації зі скульптором Ваханом Авакяном

6 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Carat Ukraine реалізував з ARARAT арт-проєкт у колаборації зі скульптором Ваханом Авакяном
Share on FacebookShare on Twitter

Агентство Carat Ukraine створило спецпроєкт для клієнта ARARAT разом з україно-вірменським скульптором Ваханом Авакяном, присвячений оновленню дизайну усієї лінійки напоїв.

Сучасний вигляд відомого бренду зберігає свої багатовікові цінності. Тому нові пляшки ARARAT 3 і ARARAT 5 мають зображення гори Арарат — символу відродження і нового життя. А нижня частина дозволяє доторкнутися до історії — вона прикрашена рельєфними арками.

З новим візуальним втіленням ARARAT виходить на інший рівень глобального позиціювання та закріплює за собою статус «Преміум+» бренді. Це не просто артконцепція. За нею стоять тривалі дослідження трендів на ринку, відгуків споживачів і прагнення створити особливий досвід споживання напою.

Надихнувшись символами нового дизайну пакування, Вахан Авакян створив для бренду особливу скульптуру у вигляді гори, в яку можна помістити три пляшки продукції ARARAT. Така конструкція, за словами автора, підкреслює багаторічний процес витримки напою, а також багаторічну історію коньячного ремесла. Після презентації скульптуру Вахана подарують Єреванському коньячному заводу. Це культурний обмін між Вірменією та Україною, який підкреслює багатолітню дружбу між нашими країнами.

«Ідея агенції нам відразу сподобалась. Адже творчість Вахана та сучасна форма ARARAT дуже схожі: у них поєднуються історія і сучасність. Вахан переосмислює буденні речі, які набувають незвичної, альтернативної форми завдяки роботі майстра. ARARAT об’єднує 130-річні традиції виробництва та інноваційні рішення, які уособлюються не тільки в новому дизайні пакування, а й в смаках бренду. Наприклад, зовсім нещодавно лінійка ARARAT поповнилася двома продуктами – ARARAT Apricot та ARARAT Coffee.

ARARAT підтримує культуру та вагомі події у мистецтві вже багато років. Так, в Україні бренд є партнером Одеського Міжнародного Кінофестивалю, національної кінопремії «Золота Дзиґа», підтримує джазові події. Але це наша перша колаборація саме зі скульптором. І це не випадково. Бренд кардинально змінив форму, і саме за допомогою скульптури ми розкриваємо нові грані ARARAT», — розповідає Пилипенко Олена, Senior Brand Manager ARARAT.

Колаборація з україно-вірменським скульптором націлена на втілення традиційного духу бренду у новій інноваційній формі. Це дозволить закріпити позицію компанії серед нових аудиторій та підсилить репутацію серед вже опанованих сегментів.

«Наша задача полягала у пошуку ідеї проєкту для підтримки першого за 10 років редизайну пляшок ARARAT. Це дуже важлива подія для бренду та усіх його поціновувачів, адже Арарат є уособленням високого мистецтва створення бренді, давніх традицій, та одночасно — міжнародним брендом, що йде в ногу з часом. Цільова аудиторія ARARAT цікавиться мистецтвом. Це люди, які цінують вишуканість та красу у формі та змісті, саме тому ми створили артоб’єкт, який не залишає байдужим серця аудиторії. Ми вже бачимо багато захоплених коментарів у соцмережах, і віримо, що з цим проєктом бренд ще більше укріпить свій зв’язок зі своїм прискіпливим споживачем», — коментує Олександра Самойленко, стратег Carat Ukraine.


Читайте також: Знаменитий український художник Анатолій Криволап знявся у дебютному відео ROXOLANA.

Теги: брендингмистецтво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.