Після довгого очікування Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions повернеться як гібридний фестиваль у Каннах, Франція, з 20 по 24 червня 2022 року. Проте тепер все буде трохи інакше. Понад 67 років Cannes Lions служить єднанню світової креативної спільноти. Оскільки світ продовжує змінюватися, природно, що роль Фестивалю має розвиватися та видозмінюватися.
Майбутнє починається сьогодні
У 2022 році та надалі Cannes Lions забезпечуватиме проведення щорічного форуму для глобальної креативної індустрії, щоб розв’язувати найнагальніші проблеми, з якими сьогодні стикаються галузь і світ. Наразі для організаторів фестивалю — як і для всієї індустрії — стабільність посідає перше місце. Тому організатори Cannes Lionі взяли на себе зобов’язання запровадити програму сталого розвитку. Нова мета — створити найбільш сталий фестиваль в історії.
Крім того, організатори Cannes Lions докладають всіх зусиль, щоб фестиваль був доступним для всіх. Ви можете відвідати фестиваль особисто або онлайн через LIONS Membership.
Безпека перш за все
Протягом останніх 18 місяців Cannes Lions разом із компанією Ascential розробили стандарт охорони здоров’я та безпеки, який впроваджує найкращий досвід галузі на живих заходах. Фестиваль дотримуватиметься найновіших рекомендацій щодо охорони здоров’я напередодні та під час заходу.
Суддівство
Початкові етапи суддівства відбуватимуться дистанційно з використанням нашої унікальної технології суддівства, однак члени журі можуть розраховувати на те, щоб зібратися в Каннах, завершити фінальні етапи та нагородити переможців, як вони це робили з 1954 року.
Нагороди
Cannes Lions розпочинають прийом робіт 20 січня 2022 року, а реєстрацію делегатів — 13 січня 2022 року. Інформація про левів і категорії, а також документи для завантаження доступні на веб-сайті Фестивалю. Незабаром ви отримаєте більше цікавих новин про нагороди, тому слідкуйте за оновленнями.
Минулого тижня LIONS розпочав щорічне дослідження State of Creativity Study. Мета дослідження — виявити ставлення та підходи індустрії до творчості та скласти точну картину того, що вплине на креативну економіку завтра, сформують редакційну програму LIONS 2022 на всіх її платформах і подіях. Cannes Lions відкриють доступ до змісту дослідження в січні 2022 року.
Читайте також:
Підкидні маски та цукерки з броколі: гелловінські кампанії з добірки Cannes Lions