Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions наголошують, що в визначенні нагород фестивалю та порядку їх призначення сталися деякі зміни. Нижче — короткий перелік цих нововведень.
Деякі нагороди змінили свій зміст та критерії
Категорія Creative Commerce Lions з 2022 року поєдналася з Creative eCommerce Lions. Тепер в цій категорії нагороджуватимуться креативні рішення як в онлайн, так і в офлайн-комерції.
Категорія Media Lions також зазнала оновлень. Зокрема, конкретизовані критерії оцінювання, щоб нагорода точно відбивала поточну галузь.
Оновлення в деяких треках
Оновлено усі вісім треків: Craft, Experience, Engagement, Strategy, Classic, Health, Good і Entertainment. Це дуже багато, тому знайдіть час, щоб переглянути нову карту треків нагород.
Зустрічайте абсолютно нового Лева!
Побачивши зростання як кількості, так і рівня B2B-робіт, які отримують нагороди в інших категоріях Левів, організатори Cannea Lions, нарешті, прийняли рішення призначити бізнес-комунікаціям власного B2B-Лева.
Отже, в новій категорії Creative B2B Lions відзначаються креативність та ефективність робіт для продуктів і послуг, які обертаються на ринку професійного бізнесу.
Більш докладно про правила, критерії нагородження та інновацій читайте тут.
Читайте також:
Cannes Lions повертається! Готуйтеся до зустрічі та оновлень