Побачивши зростання кількості та рівня B2B-робіт, організатори Cannes Lions усвідомили: настав час, щоб ці роботи отримали світову нагороду та визнання на світовій креативній сцені. Саме тому на Міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions 2022 відбудеться запуск нової категорії — Creative B2B Lions, що організовується за підтримки B2B Institute, LinkedIn Think Tank та інших стратегічних партнерів.
Цих левів, отримуватимуть автори креативу, який змінює умови та правила гри для продуктів і послуг, які купують бізнес-структури для професійних потреб
Відповідно до Кодексу ефективності B2B, розробленого WARC у партнерстві з LIONS та LinkedIn B2B Institute, ділові люди вже втомилися від сухого, функціонального маркетингу, який переповнює B2B-сегмент. Тому додача до нього частки креативності може призвести до чудових та довготривалих результатів.
Чого очікують судді
Роботи-претенденти повинні продемонструвати поєднання короткострокових тактик і довгострокових стратегій побудови бренду, які зв’язуються з клієнтами, покращують статус бренду та, зрештою, стимулюють зростання продажів та лояльності.
Під час суддівства буде враховано ряд критеріїв, які будуть співвідноситися таким чином: 30% креативної ідеї; 20% стратегії; 30% реалізації; 20% результативності.
Не існує загального обмеження на те, скільки разів одна і та ж робота може бути представлена в B2B Lions, якщо вибрані категорії є відповідними. Однак одна і та сама робота може входити лише в один з розділів: «A. Послуги» або «B. Продукти».
Читайте також
Cannes Lions: нагороди-2022. Що змінилося?