• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Burger King винагороджує знання учнів безкоштовними вопперами

14 Квітня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Настав час школярам взятися за розум та вирішити рівняння-друге, записати хімічну формулу чи процитувати Шекспіра, тому що тепер мережа фастфуду Burger King винагороджує знання учнів, роздаючи їм безкоштовні воппери.

Мережа Burger King розпочала нову кампанію, цільовою аудиторією якої є школярі, що зараз сидять вдома на карантині. Протягом цього тижня компанія публікуватиме у своїх соціальних медіа різноманітні задачі та ставитиме учням питання, які охоплюватимуть широкий спектр дисциплін: від хімії та біології до математики та літератури.

Ті, хто зможуть дати правильну відповідь, отримають промо-код на безкоштовний сендвіч, який можна буде замовити через додаток Burger King. Щоправда, тільки разом з іще якимось іншим замовленням з меню. (От тільки чи втримається хтось від того, щоб просто погуглити правильну відповідь? Адже це практично те ж саме, що списати домашню роботу у сусіда по парті.)

Burger King тлумачить поняття «учень» досить широко. Ця кампанія, створена агенцією Buzzman, спрямована на споживачів 13-18 років. Втім, ніщо не заважає приєднатися до участі в ній і тим, хто вже вийшов з цієї вікової групи. Промо-акцію відкриває ролик, що звертається до підлітків та молоді, які «напевно, знають багато речей». А потім питає їх: «А чи знаєте ви те, що дозволить вам отримати воппер за 0 доларів?»

Один неуникний мінус дистанційного навчання…

Згідно з даними ЮНЕСКО, в усьому світі зараз з кожних десяти учнів дев’ять не відвідують навчальні заклади через пандемію коронавірусу. І багато кому з них довелося перейти на дистанційне навчання онлайн замість того, щоб фізично бути присутніми в класі.

У той же час батькам та опікунам раптом довелося перетворитися на домашніх вчителів (з перемінним успіхом).

За словами Марсело Паскоа (Marcelo Pascoa), директора з бренд-маркетингу Burger King: «Це – ігровий, жартівливий підхід до вирішення цілком реальної проблеми, і це – те, що нам всім зараз би не завадило».

Він додав також, що їхній бренд адаптує свій підхід до комунікації, щоб залишатися актуальним у контексті нинішнього образу життя своїх клієнтів.

«Учні відвідують заняття онлайн. А це означає, що найближчим часом від шкільних обідів чи відвідувань університетського кафетерію їм доведеться відмовитися. Саме тому мережа Burger King винагороджує знання учнів».

Що ж, безкоштовний бургер як стимул до навчання? Чом би й ні!

Джерело

Теги: интернетмаркетинг і комунікаціїосвіта

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»
Відповідальність

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

1 Квітня, 2025

Як зробити освітній проєкт помітним у TikTok? TikTok-акаунт для «Навчай для України» це дійсно унікальний кейс. Команді проєкту спільно з Тікток-студією від OMG agency вдалося розповісти про освітній проєкт, об’єднавши...

Читати даліDetails

MAKE SENSE та Study Less запускають першу в Україні стримінгову платформу для вивчення англійської мови — Study Plays

JAMM school: ліцензована онлайн-школа для 5-11 класів

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.