• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Burger King винагороджує знання учнів безкоштовними вопперами

14 Квітня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Настав час школярам взятися за розум та вирішити рівняння-друге, записати хімічну формулу чи процитувати Шекспіра, тому що тепер мережа фастфуду Burger King винагороджує знання учнів, роздаючи їм безкоштовні воппери.

Мережа Burger King розпочала нову кампанію, цільовою аудиторією якої є школярі, що зараз сидять вдома на карантині. Протягом цього тижня компанія публікуватиме у своїх соціальних медіа різноманітні задачі та ставитиме учням питання, які охоплюватимуть широкий спектр дисциплін: від хімії та біології до математики та літератури.

Ті, хто зможуть дати правильну відповідь, отримають промо-код на безкоштовний сендвіч, який можна буде замовити через додаток Burger King. Щоправда, тільки разом з іще якимось іншим замовленням з меню. (От тільки чи втримається хтось від того, щоб просто погуглити правильну відповідь? Адже це практично те ж саме, що списати домашню роботу у сусіда по парті.)

Burger King тлумачить поняття «учень» досить широко. Ця кампанія, створена агенцією Buzzman, спрямована на споживачів 13-18 років. Втім, ніщо не заважає приєднатися до участі в ній і тим, хто вже вийшов з цієї вікової групи. Промо-акцію відкриває ролик, що звертається до підлітків та молоді, які «напевно, знають багато речей». А потім питає їх: «А чи знаєте ви те, що дозволить вам отримати воппер за 0 доларів?»

Один неуникний мінус дистанційного навчання…

Згідно з даними ЮНЕСКО, в усьому світі зараз з кожних десяти учнів дев’ять не відвідують навчальні заклади через пандемію коронавірусу. І багато кому з них довелося перейти на дистанційне навчання онлайн замість того, щоб фізично бути присутніми в класі.

У той же час батькам та опікунам раптом довелося перетворитися на домашніх вчителів (з перемінним успіхом).

За словами Марсело Паскоа (Marcelo Pascoa), директора з бренд-маркетингу Burger King: «Це – ігровий, жартівливий підхід до вирішення цілком реальної проблеми, і це – те, що нам всім зараз би не завадило».

Він додав також, що їхній бренд адаптує свій підхід до комунікації, щоб залишатися актуальним у контексті нинішнього образу життя своїх клієнтів.

«Учні відвідують заняття онлайн. А це означає, що найближчим часом від шкільних обідів чи відвідувань університетського кафетерію їм доведеться відмовитися. Саме тому мережа Burger King винагороджує знання учнів».

Що ж, безкоштовний бургер як стимул до навчання? Чом би й ні!

Джерело

Теги: интернетмаркетинг і комунікаціїосвіта

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»
Відповідальність

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

1 Квітня, 2025

Як зробити освітній проєкт помітним у TikTok? TikTok-акаунт для «Навчай для України» це дійсно унікальний кейс. Команді проєкту спільно з Тікток-студією від OMG agency вдалося розповісти про освітній проєкт, об’єднавши...

Читати даліDetails

MAKE SENSE та Study Less запускають першу в Україні стримінгову платформу для вивчення англійської мови — Study Plays

JAMM school: ліцензована онлайн-школа для 5-11 класів

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.