McCann Kyiv і волонтерська група #Миготові запускають гру WARdle. Її мета — підготувати українців до дій в умовах можливої війни.
Гра Wordle полонила світ. Мільйони людей щодня заходять на її сайт, щоб відгадати слово з 5 літер. Рекламна агенція McCann Kyiv переробила Wordle на WARdle (від англ. war — війна), щоб підготувати українців до потенційної надзвичайної ситуації.
Щодня на www.wardle.com.ua треба відгадувати одне слово. Воно пов’язане з підготовкою до війни. Кожне слово підкріплене короткою порадою з брошури «Як діяти у кризовій ситуації». Брошуру створила волонтерська група #Миготові.
Автори гри вірять, що WARdle може підготувати людей до надзвичайної ситуації, зменшити паніку і, можливо, навіть урятувати країну.
Довідка:
McCann Kyiv ― український офіс McCann Worldgroup, міжнародної мережі комунікаційних агенцій, якою володіє Interpublic Group (IPG), США. В Україні McCann Kyiv працює як з мережевими клієнтами IPG, так і з місцевими клієнтами, зокрема Mastercard, L’Oréal, Nestlé, Vodafone, Carlsberg та іншими.
Читайте також:
Звіт про фейкову компанію, яка обманом змусила реальних людей працювати на неї