Компанія Anheuser-Busch вважає, що найкраща ігрова консоль – це така, яка здатна ще й пиво охолоджувати. Тому її бренд Bud Light випустив ігрову консоль у формі пивних банок. Цей пристрій під назвою BL6 має не лише вбудований проєктор, а й два холодильних відсіки, якраз для двох бляшанок пива.
Пивна компанія з чималою іронією порівнює BL6 з деякими консолями нового покоління, які нещодавно пішли у продаж. Але, хоча пристрої Microsoft та Sony легко обійдуть «пивну» консоль по характеристикам, жоден «конкурент» ще не додумався вбудувати охолоджувач для пива в свої гаджети.
Технічні характеристики
Репортерові видання PCMag вдалося випробувати такий пристрій на практиці. За його словами, комп’ютерна частина консолі має процесор Intel Core i7 та 16 Гб оперативної пам’яті. Встановлена на ній Windows 10. До того ж цей пристрій має вбудований проєктор ASUS ZenBeam 720 та власний акумулятор, який, як стверджує компанія, тримає заряд дві години, перш ніж вам доведеться шукати розетку.

На перший погляд таку ігрову консоль у формі пивних банок не відрізнити від упаковки Bud Light на шість бляшанок. Насправді ж передні дві начебто бляшанки містять в собі кулери, середні дві є підставками для ігрових контролерів (8Bitdo N30 Pro+), а задні дві – відсіки для охолодження пива.



Графічний процесор є, схоже, вбудованим, але його цілком вистачає для таких ігор як Tekken 7, Soul Calibur VII та RBI Baseball 2020.



Купити таку штуку можна лише з аукціону. Всі доходи від продажу BL6 будуть перераховані Національному фонду рестораторів на підтримку його благодійної програми Change Is On The Menu. Ця програма присвячена навчанню працівників ресторанного бізнесу.
Якщо кому цікаво, взяти участь в аукціоні можна на Shop Beer Gear. Проте зважайте, що вже сьогодні вранці ціна становила понад 4000 доларів.
Але хай там як, але одразу видно, що інженерна команда Bud Light (у бренда є ще й таке!) добре попрацювала над цим. Так, це – дивний маркетинговий хід з метою підняти продажі пива, але є також дуже цікавим технологічним рішенням з оригінальним дизайном. І вся ця електроніка цілком функціональна, а не просто намальований девайс, що існує лише в рекламних роликах, а не в реальному світі.
Це – не перший раз, коли пивний бренд вдається до технологічних рішень в своїй маркетинговій кампанії. Зокрема, не так давно ми могли бачити антену в бляшанці, створену MillerLite для боротьби з піратським стрімінгом.