• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Бренд снеків Gonzo спільно з Dumy Creative studio створили креативний ролик для соцмереж і телебачення

30 Вересня, 2024
Час прочитання: 3 хв.
A A
Бренд снеків Gonzo спільно з Dumy Creative studio створили креативний ролик для соцмереж і телебачення
Share on FacebookShare on Twitter

Усі ймовірно бачили крейзі-реклами снеків Gonzo. Це ось там, де кальмар у басейні або хлопець тікає від єті. Бренд завжди комунікував креативно та яскраво, але здебільшого використовував для диджитал-просування одну платформу — Ютуб.

Завдання

Креативна студія «Думи» почала з великого та детального дослідження ринку: мали визначитись, як правильно розпочати першу масштабну кросплатформенну кампанію. Gonzo не прості, а екструзійні: це така особлива технологія виготовлення, яка робить снек дууже хрустким та наповненим спеціями, тому й дослідження ринку снеків було не зовсім типовим.

Після дослідження та створення повноцінної стратегії стало зрозуміло, що найбільш релевантними платформами для кампанії 360 будуть ютуб, інстаграм, масштабна комунікація в блогерів та віральна активація в тіктоці з розіграшем. Комунікація в meta та ютубі вела на інтерактивний лендинг із розіграшем.

Креативна частина

Основною комунікаційною перевагою бренду завжди був смак, на цьому акцентувалися і всі рекламні креативи. Але жодна рекламна кампанія до цього не містила продуктову частину, не розкривала саме продуктові переваги й це не давало нам спокою, бо переваги є і вони справді унікальні.

Наша велика мета

Головні меседжі кампанії прозвучали так:

У ролику агенти Gonzo намагались розкрити таємницю смаку cнеків. Вони робили все, що можна: кликали екстрасенса, зменшували себе, видавали себе за голубів. Усе заради того, щоби «підгледіти» процес виробництва та розкрити таємницю цього смаку.


Ролик можна подивитися тут:

https://www.youtube.com/watch?v=E0Hp12jOuU8

Кампанія 360 з просування

Для кампанії було створено брендовану маску в Тікток, яка розкривала Gonzo-таємниці, щоб відео набирали мільйони переглядів та потрапляли в рекомендації. За це користувачі мали можливість виграти секретний бокс на лендингу.

Результат: створення 5000 UGC-відео з брендованою маскою та хештегом кампанії #Gonzoтаємниця

відео з маскою UGC-відео 

Для SMM-підтримки запустили сторінку для бренду в інстаграм та підтримували всі виходи в блогерів, етапи конкурсу, створювали окремі активності в сториз. Це дозволило отримати 1500 нових фоловерів із нуля та 2300 учасників конкурсу в інстаграмі.

Чудово також спрацювала й комунікація в блогерів. В інста та ютуб блогери отримували чорні секретні бокси та «розігрували» загадкові сценарії, де розкривають таємницю секрету Gonzo. У Tікток завдяки зрозумілій концепції кампанії, блогери креативили так, що відео набирали мільйони переглядів та потрапляли в рекомендації.

відео тікток блогер

Результати

Більшість показників кампанії перевиконано або вони максимально наближені до запланованих значень (особливо враховуючи кількість інструментів та таймінг).

Висновки

У результаті можемо говорити про наступні інсайти:

— UGC-контент усе ще існує і працює, якщо кампанія пропрацьована грамотно та цікаво.

— У соціальних мережах відео працюють краще, ніж статичні формати, але гірше за відео формати YouTube.

— Інтерактивні лендинги — корисний інструмент, що дає гарну конверсію за підтримки блогерів. Особливо, якщо в бренду немає соціальних мереж на момент запуску кампанії.

— Обʼєднання всіх інструментів єдиною концепцією дозволяє отримати кращу впізнаваність бренду та рекламного меседжу.



Теги: кейсикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.