Що буде, якщо об’єднати всесвітньовідомий бренд напоїв і два українські бренди одягу та аксесуарів? Крутий молодіжний мерч!
Але… про все по порядку.
Навесні на полицях українських супермаркетів з’явилась Pepsi зі смаком персика та ананаса, яка швидко стала популярною серед любителів солодкого напою Pepsi. Особливо вона смакує молоді, яка готова експериментувати і пробувати щось нове.
Так у креативного агентства BBDO Ukraine з’явилась ідея піти ще далі та обіграти новий смак персик-ананас, як колабу — створити мерч з популярними молодіжними українськими брендами — keep і Syndicate.
Для скептиків — відразу спойлер. Це не просто брендована колекція одягу та аксесуарів, у якій ви будете виглядати, як переможець фірмової продукції бренду. Ні. Це зовсім інший підхід до співпраці міжнародного та локальних брендів. Колаба нового рівня, яка не просто слідує за трендами, а задає нові. Це свіжий погляд на мерч. Унікальні дизайни для людей, які не бояться бути в центрі уваги і виражати себе — сміливо, яскраво, нестримно.
У капсулі мерчу від PEPSI, keep і Syndicate: футболка, шорти, світшоти, сумка-бананка і не тільки. Основою дизайну став яскравий персиково-ананасовий принт, який буде особливо актуальний влітку. Ви тільки подивіться на лукбук!
Але мінус все ж є — колекція лімітована. І не всі зможуть схопити яскравий одяг або аксесуар у свій гардероб.
Нагадуємо також, що нещодавно PIT BULL™ у колаборації з брендом Ohueno випустив колекцію одягу та аксесуарів&