Уявіть, що ви тільки-но прокинулись і ще ніжитеся в затишному ліжку, але вже мрієте про смачний сніданок і, звісно ж, про улюблений аромат кави. Ви уявляєте, як зовсім скоро насолоджуватиметеся смачним капучино: спершу смакуватимете високу оксамитову пінку, а потім поринете в задоволення від поєднання кави зі смаком молока. Саме для таких особливих моментів компанія Jacobs створила новинку у своїй колекції café-style капучино.
До запуску Jacobs Milka Cappuccino агенцією Havas Engage проведено кампанію з метою познайомити споживачів з новинкою та створити особливу естетику споживання.
Вибір стратегії та комунікаційна ідея
Оскільки більшість релевантної Jacobs Milka Cappuccino аудиторії — це активні користувачі соцмереж, вирішено залучити до співпраці топових блогерок і провести SMM-кампанію в Instagram і TikTok.
Комунікаційною ідеєю стала тема «Капучино вихідного дня»: класичний капучино з високою густою пінкою та нотками молочного шоколаду — чудове вирішення для тих, хто любить солодке й не уявляє свій ідеальний ранок вихідного дня без смачного сніданку за чашечкою улюбленого кавового напою.
Капучино вихідного дня
Щоб підкреслити комунікаційну ідею, створили тематичний преспак, який отримала кожна з запрошених блогерок.
До преспаку ввійшло все потрібне для створення ідеального ранку вихідного дня: стильна таця-стіл для сніданку в ліжку, маленька елегантна ложечка, кавова склянка для капучино, серветки, хрусткий духмяний круасан і, звичайно, новинка café-style колекції — Jacobs Milka Cappuccino.
Кожна блогерка створила власний унікальний контент з розпаковуванням і туторіалом з секретами приготування капучино, щоб пінка вийшла ідеальною, а смак розкрився на максимум.
Результати
До проєкту Jacobs Milka Cappuccino залучено 7 блогерок: І. Путівленко, Т. Губенко, Д.Глостер, А. Трінчер, С.Тарабарову, А. Маркович та А. Кочетову.
Опубліковано:
- 5 постів із залученням 19% аудиторії;
- 20 сторіз із залученням 31,03% аудиторії.
Загальне охоплення аудиторії — 619 883.
Загальне залучення аудиторії — 50,03%.
Загальна кількість переходів на сторінку @jacobs_ukraine — 2678.
Частка ринку в гривнях у каналі сучасної торгівлі за даними Nielsen станом на червень 2021 року — 3,8%.
Читайте також:
Твій День у моді та мистецтві: телезірки представили на одязі від OVERALL твори молодих українських художників
Як харківська Academy Smart допомагає ізраїльському Cloudyn збільшити покриття коду до 80%