Станом на сьогодні у ПриватБанка налічується 22 мільйони клієнтів. Щодня вони надсилають у банк 430 тисяч звернень із питаннями, скаргами та проханнями. Це ще не враховуючи клієнтських коментарів у Facebook та Instagram, на кожний із яких також треба реагувати. І хоча служба підтримки відповідає на кожне звернення так швидко, як може, все одно здається, що Приват — це якась величезна махіна, до якої ніколи не допишешся.
Нейтралізувати негатив навколо банку
Якщо в людей за ці роки назбиралася купа незакритих питань, то треба на них обов’язково відповісти. Не тікати від своїх помилок, а зізнатися в них. Команда banda впевнена, що безглуздо починати розповідати, скільки всього Приват «бере і робить», не розібравшись із негативом, який накопичився навколо бренду.
«У великого бренду має бути достатньо сміливості, щоби відкритися та не боятися у своїй комунікації показати свою неідеальність. Тоді він стає ближчим до людей, перестає бути корпоративною махіною».
Самоіронія — наша головна зброя
Тож креатори вирішили показати, що кожен баг за ці роки все ж таки був виправлений. І що вони взагалі вдячні за кожен негативний комент, бо він перетворився на позитивну зміну в роботі банку. Як і в першій кампанії, команда агенції подякувала людям за критику та показала, як вона допомагає покращувати роботу Привата.
В результаті нова комунікація банку «Беремо і робимо» поповнилась сміливою та самоіронічною кампанією. Бо самоіронія — це наша головна зброя. Саме здатність до самоіронії відрізняє на ринку справді сильні бренди, бренди-герої.
Усі деталі є у кейсі на сайті агенції.
Нагадаємо, на початку серпня стало відомо про комунікаційний перезапуск ПриватБанку зі слоганом «Беремо і робимо». Перезапуском займалась команда агенції banda.