Мода – це не лише про тренди, а й про індивідуальність, унікальний стиль. Так само, як і фінанси, – це не лише про цифри, а й про мистецтво створювати власну історію успіху.
На Ukrainian Fashion Week 2025, Havas Engage, допомогли Visa та ПриватБанку презентувати нову філософію – «Financial Fashion» – для їхніх клієнтів та широкої аудиторії. Це сучасний погляд на персональне банківське обслуговування, що поєднує преміальні фінансові можливості з витонченістю мистецтва та моди.
Візуальним ядром кампанії стала каліграфія – мистецтво письма, яке не лише уособлює стиль і неповторність, а й символізує закарбування важливих змін у суспільстві та культурі. Завдяки майстриням VikaVita візуальна історія «Financial Fashion» була написана каліграфічно, підкреслюючи унікальність фінансових рішень Visa та ПриватБанку.

Також у колаборації з українським брендом APSARA by Yulia Psaryova було створено ексклюзивний дизайнерський мерч – гаман – сучасну інтерпретацію традиційного українського аксесуара для зберігання найціннішого. Гості могли отримати його за донат, підтримавши благодійну ініціативу dobro.privatbank.ua.



Амбасадорка річної кампанії «Financial Fashion» Катерина Осадча представила гостям заходу концепцію високого стандарту персонального банкінгу та наголосила:



«Девізом кампанії Financial fashion є: «Створюємо фінансову моду». Це не просто слоган – це філософія нового часу. Так само як дизайнери створюють неповторні колекції, ми створюємо новий стандарт фінансової культури. Адже що може бути більш вишуканим, ніж мистецтво управління власними фінансами?».
Протягом трьох днів Ukrainian Fashion Week 14-16 лютого в Мистецькому Арсеналі на бренд зоні Visa | ПриватБанк проходили майстер-класи із каліграфії, працювала інтерактивна фотозона, де кожен охочий міг вписати своє ім’я в історію заходу та створити унікальний відеоконтент. Також модники та модниці мали можливість пригоститись фешн-коктейлями на барі бренд зони і стати моделями фешн-ілюстраторки, забравши собі портрет на пам’ять.
«Для ПриватБанку «Financial Fashion» – це поєднання фінансової експертизи та естетики, що формує новий підхід до преміального банкінгу. Як у моді кожна деталь підкреслює стиль, так і у фінансах важливо обирати інструменти, що відповідають сучасним потребам та ритму життя. І разом з нашим партнером Visa ми прагнемо зробити фінансові рішення не лише зручними, а інтуїтивними, щоб кожен клієнт міг керувати своїми ресурсами впевнено та з легкістю.», – зазначила Ірина Оксамитна, керівниця департаменту преміум-продуктів ПриватБанку.
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=7NeYhM_rGgQ
Старт кампанії «Financial Fashion» у лютому від час Ukrainian Fashion Week – це лише початок. Далі буде ще більше натхнення, стилю та фінансових можливостей!