Axe и Martin Garrix выпустили общий сингл и лимитированную серию дезодоранта

Axe основал свой бренд на идее привлекательности мужчин, которые используют этот бренд. Его последняя реклама продолжает эту тематику, но не так навязчиво, как ранее. На этот раз компания обьединила усилия с нидерландским ди-джеем и продюсером Мартином Гарриксом, в результате чего появился клип на композицию «Burn out».

Партнерство бренда с ди-джеем началось с запуска ограниченного тиража аэрозоля Martin Garrix на ключевых рынках Латинской Америки и в Нидерландах.

По поводу клипа на композицию «Burn out», то он был создан с помощью глобального креативного агентства 72andSunny Amsterdam.

Согласно сюжету, молодой человек в прачечной пытается произвести впечатление на девушку и, конечно же, опрыскивает свое тело дезодорантом Axe. Дальше все происходит, словно в сказке: прачечная трансформируется в мир фантазий – от караоке-бара до джунглей. Парень пытается найти девушку в этих мирах под зажигательную песню Martin Garrix & Justin Mylo.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.