• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Автентичність та прийомні родини: «Каннські Леви» розповідають про креатив, що зворушує і зрушує світ

8 Лютого, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Автентичність та прийомні родини: «Каннські Леви» розповідають про креатив, що зворушує і зрушує світ
Share on FacebookShare on Twitter

Серія кейсів The Moments That Moved The World від організаторів фестивалю «Каннські Леви» присвячена креативним роботам, яким вдалося зробити дещо досі нечуване і зібрати вражаючу колекцію винагород в процесі. Це — креатив, що зворушує людей і дає суспільству та бізнесу новий поштовх до розвитку. Поруч із такими гучними кампаніями, як ThisAbles та Viva La Vulva, в цій серії можна побачити, зокрема, незвичайну і дуже людяну історію, яку розповіла індійська студія Offroad Films, здобувши завдяки їй свого першого Лева.

Загалом кампанії One In A Million #TouchOfCare за її «безкомпромісну автентичність» було присуджено у 2019 році чотирьох Левів — «срібло» в категорії Film і «бронзу» в категоріях Creative Strategy, Film Craft та Healthcare. Ця кампанія від агенції Vicks та студії Offroad Films для Procter&Gamble наочно довела, що правда та автентичність є набагато впливовішими, ніж вигадка. Йдеться в ній про дівчинку з рідкісною хворобою (іхтіоз) та про те, яку велику роль зіграла в її житті любов її прийомної матері.

В цьому фільмі Ніша зіграла саму себе, відтворюючи власну життєву історію. Завдяки її неочікувано дотепній розповіді ми усвідомлюємо, що судити за зовнішністю не можна, а щире співчуття і рівне ставлення до всіх здатні будь-кому допомогти подолати ті перепони, що ставить перед ними життя.

#TouchOfCare — це також фільм про батьківство. Ніша проводить глядачів крізь зворушливі моменти її дитинства та свою щоденну рутину, яка для неї є на порядок складнішою, ніж для багатьох з нас. Але всюди її супроводжують батьківська увага та турбота, і це робить її шлях легшим.

Кампанія від агенції Vicks та студії Offroad Films для Procter&Gamble
Кампанія One In A Million #TouchOfCare

А ще це — фільм про волю до життя, завдяки якій життя Ніші є настільки повноцінним, наскільки це взагалі можливо.

Ця історія несе надію на вирішення великої проблеми, наявної в сучасній Індії…

Культурний контекст

Сиріт в Індії більше 29 мільйонів. Але прийомні діти вважаються «крайньою мірою», до якої вдаються лише ті родини, які остаточно втратили надію завести дитину «природним» шляхом. І навіть ті, хто бажають дати таким дітям родину, не наважуються всиновляти та вдочеряти дітей з інвалідністю. 

З огляду на цей культурний контекст, команда Vicks та Offroad Films поставила собі за мету такий креатив, що є водночас і чесним, і тактовним, і зворушує людей. І їй це вдалося — невдовзі історія про дівчинку, яку вдочерили попри її захворювання і виростили в люблячій родині, стала відомою всій Індії.

Головна ідея кампанії полягала в тому, що кожна дитина, незалежно від її фізичного чи психічного стану, заслуговує на турботливе ставлення та гідне життя.

Кастинг

Головним принципом тут була «безкомпромісна автентичність». Режисер наполягав на тому, що лише Ніша здатна зіграти саму себе, оскільки лише їй під силу розповісти таку складну і глибоко особисту історію.

В ролі 4-річної Ніші виступила також не акторка, а дівчинка-сирота, чия історія багато в чому перегукується із життям самої головної героїні.

Кампанія One In A Million #TouchOfCare
Кампанія One In A Million #TouchOfCare

А на роль батьків Ніші розглянули ряд акторів театру, які й самі замислювалися над тим, щоб взяти в родину прийомну дитину. Співбесіди проводили на території дитячого будинку, і тих акторів, що потрапили до короткого списку, запросили поспілкуватися із Нішею. Остаточний вибір Ніша та режисер зробили разом.

Автентичність цієї креативної роботи — від кастингу до використання того самого дитячого будинку, з якого свого часу забрали Нішу — справила незабутнє враження. Кампанія #TouchOfCare здобула в Індії широке визнання, а фільм став відомим широкому загалу. Це був шанс для Vicks та Offroad Films зрушити світ у бік кращого майбутнього.

А скільки ще таких креативних робіт існує! Може, серед них є і ваша?Нагадаємо, що прийом робіт на фестиваль Cannes Lions 2020/2021 триває. Час розпочинати свій шлях до Лева: www.canneslions.com/start-your-journey

Джерело


Більше новин, кейсів та ексклюзивних матеріалів з Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions — переходьте за цим посиланням.

Теги: cannes lionsвідеокреативсоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.