Австралийский банк в кампании «Море одинаковости» высмеивает типичную банковскую рекламу

Банк Bankwest выпустил новую кампанию от агентства WPP Union, которая продолжает позиционирование бренда под слоганом «Меньше банкирства» (Bank Less). Кампания «Море одинаковости» (Sea of Sameness) призвана выгодно выделить этот банк на фоне все более унифицированной индустрии.

Креативный директор Union Пол Наги критично высказался о том, что большинство банков использует абсолютно одинаковый подход к рекламе, зачастую переоценивая свою роль в жизнях клиентов. В новом ролике Bankwest воспроизводится весть набор «банковских» стереотипов, чтобы показать, чем этот бренд точно не является.

По словам Наги: «Банки в наше время не слишком популярны. Более того в Австралии ругать банки становится уже национальной чертой. Нам всем нужно меньше жаргона и сложностей, но большинство банков слишком уж любит поговорить о себе и о том, как они незаменимы в жизни каждого».

«От банка требуется немало отваги, чтобы взглянуть правде в лицо и снизить свой градус «банкирства». Кампания по замыслу довольно иронична, но ее цель – показать людям банк, который играет важную роль, не навязываясь при этом никому».

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як створювалися номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів: досвід студії Elastic

Якщо поглянути на номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів, можна побачити, що чотири з семи були створені студією Elastic.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

WE BAD в проєкті UYBDA2020 та Acer — 1

Максим Коцюба, Тарас Макар і креативна корпорація WE BAD у спільному проєкті Видавництва «Основи» та Acer

Видавництво «Основи» у партнерстві з компанією Acer та її новим брендом ConceptD створили спільний проєкт про технології та творчість. Проєкт ...

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...