Asahi Super Dry создает причудливую кампанию с участием гигантских кальмаров и роботов-гейш

Пивной бренд Asahi Super Dry презентовал новый рекламный ролик «Enter Asahi», чтобы привлечь потребителей на личностном уровне. В создании видеорекламы приняли участие Asahi Beverages (Австралия), Asahi Breweries (Япония), австралийское рекламное агентство The Monkeys и режиссер Марко Престини.

Зрителю ролика показывают гигантских кальмаров, роботов-гейш и сражающихся воинов и лишь в самом конце – «заветную» бутылку Asahi.

По словам главного креативного директора The Monkeys Melbourne Ant Keogh, Япония – это удивительное и загадочное место, где сталкиваются традиции и технологии. «Это было нашим вдохновением для мира Asahi».

Также он добавил: «Мы отошли от традиционного повествования и применили более сюрреалистический подход, вдохновившись музыкальными видео. Вольная «история» приводит нас к таинственному японскому персонажу, который собирает гигантских кальмаров и владеет секретным научно-исследовательским центром, что занимается обрезкой идеального дерева бонсай.

Идея в том, что какой-то перфекционист предпочитает варить пиво Asahi в суперточных пропорциях. Если люди подумают, что реклама крутая, а японцы запомнят, что это Asahi, тогда мы, наверное, проделали хорошую работу».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...