• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Анже Йереб: Я не могу комментировать работы Cannes Lions

6 Липня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Анже Йереб: Я не могу комментировать работы Cannes Lions
Share on FacebookShare on Twitter

На просьбу редакции Reklamaster.com прокомментировать работы-победители Cannes Lions креативный директор BBDO Ukraine Анже Йереб ответил очень личным и субъективным комментарием. С его мнением можно спорить, но мы считаем, что оно имеет право на жизнь. Кроме того, такое мнение может стать поводом для обсуждения роли Cannes Lions для нашего рекламного и креативного сообщества. Господа колеги, присоедняйтесь!

Я не могу комментировать работы-победители Cannes Lions. Потому что считаю, что мой послужной список и  уровень креативности еще не достигает уровня этих работ. Да и состав жюри сам по себе впечатляет – это действительно Личности с большой буквы в мировой рекламной индустрии.

Имеет ли смысл обсуждать их решение? Я считаю – нет. И работы—победители укрепляют меня в этом мнении. Ничего, кроме восхищения, у меня они не вызывают.

Уверен: эти работы для нас должны стать не предметом критики, а примерами, на которых нужно учиться, учиться и учиться (простите за плагиат?). Что победители Cannes Lions дают нам? Прежде всего – вектор, направление развития, пищу для креативного мышления. Они помогают нам понять, что мы делаем не так и делать правильные выводы. И при этом достоинство выигранного Льва значения не имеет – и Гран-При, и Бронза одинаково полезны для знакомства и изучения.

Подумалось: а здорово было бы, если бы нас позвали в жюри Cannes Lions. Или других крупных фестивалей. Тогда бы мы быстрее поняли тенденции развития рекламной отрасли, осознали бы, куда движется мировой креатив. Но нас именно потому не зовут, что мы еще не достигаем мирового уровня. Замкнутый круг получается.

Как его разорвать? Не боюсь повторять: учиться! Учиться всему: творить, реализовывать, убеждать, продавать. Опыт и наследие Cannes Lions – прекрасный учебный материал, с многосторонностью и полнотой которого трудно сравнить что-либо еще в нашем деле.

А пока будем поскромнее. Вот как я, например ?

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Організація Effie Worldwide оприлюднила Effie Index® 2024 (effieindex.com) – чотирнадцяте щорічне глобальне дослідження, яке відзначає найефективніші маркетингові рішення у світі. Рейтинг сформовано на основі даних про фіналістів і переможців регіональних,...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.