Анімаційна реклама Innocent 2021 року Little Drinks, Big Dreams була заборонена Управлінням зі стандартів реклами (ASA), тому що реклама «вводить в оману». У звіті ASA зазначено, що реклама має на увазі, що покупка продукції Innocent «має позитивний вплив на навколишнє середовище, хоча це не так».
У рекламі, яку зняла Mother London та продюсувала Blinkink, представлені чудові персонажі, які співають привабливу мелодію про «зміну» світу, щоб підкреслити прагнення «зробити планету здоровою і щасливішою», як говорилося в прес-релізі 2021 року. Рекламні зображення продуктів Innocent поряд із цим «залагодженим світом» насправді це те, у чому полягає велика частина проблеми, каже ASA.
«У рекламі спочатку було зображено пошкоджену планету та коричневу їжу. Потім перехід на зображення планети, яка „приводить себе в порядок“, в той час, як напої Innocent споживаються разом із зображеннями продуктів Innocent, що показують людей і тварин, які відпочивають у зеленому середовищі, — йдеться у рішенні ASA. — Ми вважали, що це означало, що існує прямий зв’язок між вибором напоїв Innocent і прийняттям позитивних дій для допомоги довкіллю».
У оригінальній рекламі герої співали: «Ми псуємо планету. Ми дійсно все дуже добре зіпсували», підкреслюючи екологічні проблеми, такі як забруднення моря. Потім вони заспівали: «Допоможімо планеті. Виправляти — це дуже добре…», це все супроводжувалося зображеннями людей, які переробляють і вичавлюють фрукти з дерева в смузі Innocent.
Минулого року група захисту Plastics Rebellion почала протестувати проти кампанії, стверджуючи, що реклама говорить про те, що покупка одноразового пластику корисна для навколишнього середовища.
Що стосується використання ними одноразового пластику, Innocent сказав, що «реклама не стверджує, що їх використання краще, ніж інші форми пакування, а натомість намагається показати, що переробка краще, ніж викидання», згідно з ASA. Innocent також додав, що це B Corp, сертифікат, наданий деяким компаніям, які демонструють високі соціальні та екологічні результати. Innocent заявив, що зобов’язався бути нейтральним до вуглецю до 2030 року і відкрили фабрику з нейтральним вмістом вуглецю, яка працювала на відновлюваних джерелах енергії та системі очищення, яка зменшила використання води на 75%.
У недавньому дописі в Twitter Plastic Rebellion пише: «Innocent використовував свій статус B Corp як частину своєї оборони. Ми вважаємо, що в гіршому випадку статус B Corp може діяти як засіб маскування для недружніх для планети проступків, наче Фредді Крюгера звільняють за його благодійну роботу».
У остаточному рішенні ASA зазначається: «Хоча ми визнали, що Innocent вживали різноманітні дії, спрямовані на зменшення впливу їхньої продукції на навколишнє середовище, це не продемонструвало, що їхня продукція мала чистий позитивний вплив на навколишнє середовище протягом усього їхнього життєвого циклу. Ми також відзначили, що їхні пляшки для напоїв містять неперероблений пластик, і що видобуток сировини та подальша переробка цих матеріалів для виробництва пляшки матиме негативний вплив на навколишнє середовище». Далі в постанові зазначено, що реклама не повинна з’являтися знову в нинішньому вигляді.
Прес-секретар Innocent зазначив: «Ми розчаровані, побачивши рішення ASA. Наша реклама завжди була спрямована на те, щоб висвітлити важливі глобальні екологічні проблеми та необхідність спільних дій для внесення змін. На нашому веб-сайті ми прозоро розповідаємо більше про роботу, яку ми проводимо в галузі екологічного розвитку. Як і з будь-якими новими інструкціями, ми хотіли б співпрацювати з ASA та іншими брендами, щоб зрозуміти, як їх узгодити, щоб продовжити розмову на ці важливі теми».
Читайте також:
Поєднання науки з моушн-дизайном, щоб залучити аудиторії до кліматичної кризи
Фінські дизайнери створили стілець, що сам підводиться на ноги після кожного падіння