• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

American Express перетворює свої білборди на робочі станції для віддаленої роботи

24 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

American Express перетворює на робочі станції білборди та лавки в рамках нової кампанії, присвяченої кредитним карткам для підприємців.

Такі поп-ап інсталяції в Нью-Йорку, Чикаго та Остіні – це частина кампанії Built for Business, цільовою аудиторією якої є середні та малі підприємці. Фінансова корпорація позиціює свої картки для підприємців як джерело численних переваг і заощаджень.

Її тимчасова інсталяція була розроблена спільно з агенцією Dentsu Mcgarrybowen. До неї входять білборди, що перетворюються на робочі столи, паркові лавки із зарядними станціями для пристроїв та телефонні кабіни, де можна вести приватну розмову у справах свого бізнесу.

Джессіка Лінг, старша віцепрезидентка з міжнародного B2B-маркетингу American Express, пояснила: «Ця кампанія прагне привернути увагу людей, дозволяючи їм працювати, звідки завгодно. Так ми сподіваємося не лише вирізнитися з-поміж інших брендів, а й ознайомити місцеві спільноти з перевагами наших карток для бізнесу, зробивши це у дружній та цікавий спосіб. Ми сподіваємося, такі інсталяції привернуть увагу підприємців, оскільки вони є фізичним втіленням того, як наші картки пристосовані до потреб малих і середніх компаній».

Міста, де були встановлені такі робочі станції American Express, було обрано не випадково. Саме тут ця компанія могла найчастіше спостерігати, як люди прямо на ходу намагаються вирішувати свої ділові питання.

American Express сподівається, що люди повною мірою скористаються можливостями, які їм пропонує така активація. Втім, визнаючи побоювання багатьох щодо пандемії, компанія запевняє, що вона дотримувалася всіх можливих заходів безпеки. Тому така активація і відбувається на відкритому повітрі. До того ж тут дотримується протокол ретельного очищення.

«Малим підприємцям нещодавно довелося пережити непрості часи. Тому ми хотіли звернути увагу на їхню винахідливість і стійкість, водночас продемонструвавши те, як наші картки для бізнесу дійсно є підлаштованими під потреби підприємців, – додає Джессіка Лінг. – Картки для бізнесу дозволяють підприємцям відділити робочі покупки від власних, полегшують подання податкових декларацій, вилучають витрати бізнесу з особистої кредитної історії тощо. Все, щоб зробити підприємницьку діяльність трохи легшою».

До речі, ширша кампанія Built for Business нещодавно також опублікувала серію коротких роликів під назвою Business Card Chronicles, де вона, знов-таки, демонструє переваги картки для бізнесу American Express:

Джерело 1, 2


Читайте також:

Фінське місто Лахті облаштовує місця для віддаленої роботи в лісах.

Домашній офіс в сараї: якби Дон Дрейпер і Дамблдор мусили працювати віддалено…

Теги: бізнесвіддалена роботамаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»
Маркетинг і Комунікації

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

9 Грудня, 2024

Команда Асоціації корпоративних медіа України разом з експертами-практиками українського бізнесу продовжує усвідомлювати і поширювати цінний досвід. Висновки форуму «Інновації в комунікаціях. Тренди-2025» і кейси конкурсу корпоративних медіа формують банк ідей...

Читати даліDetails

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.