Мережа магазинів EVA представила нову рекламну кампанію власної торгової марки панчішних виробів Viv’en petty. Її обличчям стала Алла Костромічова, топмодель, ведуча проєкту «Топмодель по-українськи» та популярна інстаграм-блогерка. Вже з 6 жовтня глядачі телеканалів «СТБ», «Новий», «М1» зможуть побачити нові відеоролики Viv’en petty з Аллою у головній ролі.
Створенням та реалізацією рекламної кампанії займалася креативна агенція MOZGI Ideas (part of MOZGI GROUP). «Головна ідея ролика — показати, що означає бути сучасною жінкою. У звичному для всіх образі Алла — передусім успішна топмодель і приклад для наслідування. Проте свою легкість та елегантність вона демонструє не лише на подіумі, а й у повсякденному житті, незалежно від соціальних ролей — чи то люблячої мами, успішної бізнеследі, чи просто залишаючись наодинці із собою», — розповів про рекламну кампанію креативний директор MOZGI Ideas Влад Болсун.
Комфортна продукція ТМ Viv’en petty допомагає кожній жінці створювати сміливі та елегантні образи. Саме до цього закликає слоган рекламної кампанії — «Твій вибір у красі».
«Колготи та шкарпетки є повсякденними предметами гардеробу майже кожної жінки. Вони повинні не лише дарувати тепло та комфорт, а й слугувати модним аксесуаром, що допомагають власниці формувати особистий стиль. Вважаю, продукція Viv’en petty виконує ці завдання якнайкраще. Тому із задоволенням погодилася стати обличчям бренда, адже хочу, щоб якомога більше жінок знайшли для себе те, що буде їм до вподоби», — ділиться Алла Костромічова.
Алла також взяла участь у фотосесії бренда, знімки з якої з’являтимуться у рекламних кампаніях Viv’en petty протягом року.
«Ми в EVA вважаємо, що Алла найкраще втілює цінності, яких дотримується бренд Viv’en petty. Це насамперед якість, комфорт, стиль і впевненість у будь-якій ситуації. Алла сучасна, модна, впевнена в собі, смілива. Для багатьох вона є втіленням образу успішної жінки, яка цінує свободу та красу в усьому. Ми переконані, що вироби, які виготовляються під торговою маркою Viv’en petty, здатні задовольнити вимоги навіть найвибагливіших жінок і дівчат», — коментує Анна Гладіревська, керівниця відділу маркетингового просування власних торгових марок EVA.
Читайте також:
Хіп-хопова соціалка: зловісний кубик цукру читає реп та вихваляє своє вміння маскуватися