Алан Бадоєв — ім’я-бренд, яке за 20 років активної роботи в індустрії інтертейнменту докорінно змінило уявлення про музичний і телевізійний ринки в СНД. Зібравши велику команду фахівців, Алан представляє рекламному ринку креативне агентство Badoev ID.
ДНК компанії — «We do not serve. We create». Агентство бачить свою місію саме в колаборації та співтворчості з найтоповішими брендами і клієнтами, вдихаючи таким чином нове життя в креативну індустрію України, створену українцями. Елемент співтворчості для Badoev ID є ключовим. Співпраця передбачається як win-win колаборація бренду Badoev ID з брендом клієнта, де обидві сторони об’єднані спільною метою. Ця мета — пошук і втілення новаторських підходів до створення рекламних рішень та стратегій.
Badoev ID функціонує як агентство, яке надає повний цикл рекламних послуг. Окрема увага приділятиметься напрямку celebrity marketing — грамотній роботі з зірками. Це ключовий елемент в підході Badoev ID. Взявши за основу досвід Алана в роботі з артистами, розуміючи їхню психологію і специфіку роботи в українському шоу-бізнесі в цілому, агентство виступить сполучною ланкою між зірками і брендами, які хочуть по-справжньому яскравих проявів. Для цього в Badoev ID вже розроблені унікальні моделі успішної співпраці двох сторін.
З одного боку, агентство зможе залучати для креативної реклами відомих осіб українського шоу-бізнесу. А з іншого — безпосередньо у створенні продукту братимуть участь кращі в своєму роді моделі, фотографи, стилісти, дизайнери, оператори та інші представники креативної індустрії, об’єднуючись в «єдину фабрику талантів» Badoev ID.
«Світ реклами може бути цікавим. Українські бренди можуть бути унікальними. Разом із Badoev ID можливо все», — коментує Алан Бадоєв.
Зовсім скоро Badoev ID оголосить про свої перші колаборації з брендами.
Стежити за оновленнями можна на сторінці агентства в Instagram.
Читайте також про те, як українські компанії боряться з ейджизмом на робочому місці.