16 листопада в понеділок о 17:00, агенція AIR Brands проведе безкоштовний онлайн-воркшоп зі створення стратегії інфлюенсер-маркетингу. Учасники дізнаються, як працювати з блогерами, і зможуть розробити стратегію для свого бренду прямо на воркшопі.
«Ми вже створили 512 кампаній з інфлюенсерами для міжнародних і локальних брендів. На воркшопі поділимося, що працює в інфлюенсер-маркетингу, а на що не слід витрачати час. Дамо перевірені прийоми, щоб заощадити час бренд-менеджерам, маркетологам, піарникам, SMM-никам.
Воркшоп буде корисний:
- брендам, які лише починають працювати з блогерами і не знають, як почати переговори, яка вартість та умови розміщення прийнятні, та який результат вважати позитивним;
- тим, хто вже працював з інфлюенсерами та отримав негативний досвід. Наприклад: блогер відмовився розміщувати рекламу, або ви витратили великий бюджет на розміщення, але не отримали бажаний результат, або блогер випустив матеріал невчасно;
- командам, які проводять успішні інфлюенсер-кампанії, хочуть зекономити час та перейняти концентрований досвід AIR Brands.
Ми обговоримо, як вигідно домовитися про розміщення продукту, як стежити за виконанням домовленостей та виміряти ефективність», — розповідає Тетяна Урюпова, Head of AIR Brands.
Як відбувається воркшоп: бриф, теорія, розробка стратегії
Якщо ви хочете, щоб обрали ваш продукт та розробили для нього стратегію, заповнюйте бриф. Серед усіх брифів шляхом голосування обираємо два для практики.
На початку ми розповімо, як створити стратегію інфлюенсер-маркетингу. Поділимо учасників воркшопу на дві онлайн-групи і розробимо стратегію разом з експертами агенції AIR Brands.
Після презентації експерти проаналізують стратегії, покажуть помилки і дадуть практичні поради для поліпшення.
Бонус: чек-ліст
Кожен учасник воркшопу отримує чек-ліст з інфлюенсер-маркетинг стратегії в подарунок.
- Формат участі: онлайн. Працювати над стратегією можна особисто в групі або можна спостерігати за її створенням в онлайн-кімнаті.
- Дата: 16 листопада о 17:00
- Тривалість: 1,5 години
Реєстрація — за посиланням.
Пропонуємо вам також прочитати статтю Олексія Кулікова, засновника івент-агентства Ant@Hill. У ній він розповідає про типи івент-менеджерів, про те, яким повинен бути івент-менеджер майбутнього і як змінюється івент-індустрія з огляду на останні події.