Aimbulance та Credit Agricole пропонують обирати все й одразу з кредитами готівкою

У травні стартувала всеукраїнська кампанія Кредити готівкою до 500 000 грн від банку Credit Agricole та маркетингової агенції Aimbulance. Кампанія була створена у рамках дворічного партнерства.

Кредит готівкою, кампанія відеороликом, а зображення постером.

Команда не прицінювалась, а обрала все й одразу.

Точнісінько, як і герої кампанії обрали собі і ремонт, і відпустку.

Можуть собі дозволити, бо і вигідні умови, і на різні бажання, і до 500 000 грн.

«Ми вирішили вийти до аудиторії банку Credit Agricole простими та зрозумілими. Але не без нотки іронії та доречного гумору — мова ж про одвічне: ремонт, який never done, чи відпустка, у яку хочеться завжди», — Світлана Лобанова, креативна директорка Aimbulance.

«Ролик – это часть новой креативной платформы Credit Agricole для национальной промо кампании по кредиту наличными для коммуникации на ТВ, в интернете и в отделениях.

Его задача – в интересной и привлекательной форме заявить о продукте, донести для чего нужен кредит наличными и заинтересовать новых клиентов. С этой задачей в короткий срок отлично справились наше маркетинговое агентство Aimbulance и видео продакшен студия NO STARS», — Тетяна Шаповал, head of marketing, Credit Agricole.

Aimbulance Team
Svitlana Lobanova — Creative Director
Maria Chaplinska — Senior Creative Copywriter
Anastasiia Pustylnyk — Account Manager
Maria Yatsenko — Strategic Planner
Vlad Spiel — Junior Strategic Planner
Anton Shmelev — Graphic Designer
Kseniia Melenevska — Producer

No Stars Team

Director — Maksym Ksyonda
DOP — Anton Fursa
Producer — Kostiantyn Galyko

Credit Agricole Team

Tatiana Shapoval – Head of Marketing

Anastasiia Vasylieva -Head of Marketing and Advertising Division

Daria Tairova – Head of marketing retail projects

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...