Агентство OMG підтримує малий бізнес в Україні, запустивши ініціативу «ІнстаКачка», яка передбачає безкоштовну допомогу у покращенні соціальних мереж. Для відбору учасників була опублікована заявка, і отримано понад 60 заявок. Першим проектом стала ферма «Ясна» — агробізнес з унікальними крафтовими сирами. Дізнайтесь більше про цей кейс!
БРЕНД
«ЯСНА» — сімейна ферма-агросадиба із кізочками та страшенно харизматичним козлом Майбахом. Розташована вона в селі Ліщинка, що на Київщині. Має власне крафтове виробництво козячих сирів, які можна придбати на фермі чи доставкою.
Головний канал для замовлень та комунікації бренду з ЦА — соцмережі, бо сайту ферма поки що не має.
ЗАВДАННЯ
Ферма «Ясна» пропонує агротуризм та крафтові сири, проте виникли питання щодо ефективного просування в соцмережах: як правильно позиціонувати бренд, як комунікувати з аудиторією, які формати контенту використовувати, який дизайн обрати і, зрештою, як монетизувати діяльність. Відсутність чіткої SMM-стратегії ставала перешкодою для розвитку, тому було вирішено розробити стратегію для бренду.
ЩО РОБИЛИ
Агенція проаналізувала бренд, вивчивши, як ведуться соцмережі, який тон комунікації використовується, а також візуальний підхід та методи просування. Для більш детального знайомства зі співзасновницею ферми Даною та кращого розуміння атмосфери бренду, команда вирушила на ферму. Під час візиту було зібрано необхідний контент для подальшої роботи, отримано нові ідеї та матеріали для створення стратегії.
Всім процесом ділились у соцмережах OMG, щоб розігріти інтерес до ініціативи як в аудиторії, так і в інших маленьких бізнесів.
Агенція паралельно працювала над концепцією, тоном комунікації, рубриками, візуальним підходом та методами просування для «Ясна». Враховуючи обмежений час, який Дана може присвятити веденню соцмереж через інші бізнес-завдання, було розроблено ефективні, але не складні та часозатратні формати контенту. Після завершення розробки стратегії команда запросила Даню для презентації ідей, обговорення всіх питань та передачі готових матеріалів, включаючи повноцінну SMM-стратегію, оновлені фірмові елементи, перші віжуали та гайд для самостійної зйомки контенту.

РЕЗУЛЬТАТИ
Детально було розкрито весь процес і результат, а також показано саму ферму та її козу Майбаха у відео. Переглянути можна за посиланням
Дана була вражена обсягом роботи та якістю розроблених матеріалів. Вона із задоволенням прийняла готові матеріали і розпочала роботу над оновленням стратегій для соцмереж «Ясна». На сторінках уже можна побачити оновлений візуальний підхід та нову аватарку.