При створенні візуального стилю команди TABASCO та ГО «Україна без сміття» взяли за основу слоган «Стискай! Скорочуй! Мінімізуй!»
Стискай, скорочуй, мінімізуй — це не лише про пляшку чи пакет. Це про спосіб мислення і нового існування. У логотипі креативники з TABASCO відтворили три важливі для громадської організації місії та сенси:
- корисне правило сортування — в «Україні без сміття» сподіваються, що нарешті привчать усіх стискати пляшки перед утилізацією;
- мінімізація непотребу на планеті;
- скорочення назви громадської організації до УБС, адже так звикли робити відвідувачі та підписники «України без сміття»
«Нам було важливо відшукати партнера, з яким ми не тільки зробимо круту візуалізацію нового лого, нам було важливо мати спільні цінності. Агенція TABASCO не вперше допомагає соціальним проектам, робить це свідомо і pro bono. Це крута практика, коли відомі агенції вкладаються у суспільно важливі речі», — коментує голова громадської організації «Україна без сміття» Євгенія Аратовська.
«TABASCO робить свій внесок у sustainable development, підтримуючи ті ініціативи, що справді щось змінюють. «Україна без сміття» саме такий проєкт», — говорить креативний директор та партнер TABASCO Олександр Смірнов.
Пост-продакшном займалась команда TPH-ONE.
Також перегляньте брендинг для Kyiv Food Market від TABASCO.