Агенція FCB Inferno вирішила, що настав час пояснити людям, що насправді означає ця водночас дивна і чудова лексика, яка використовується в рекламній індустрії. Тож представляємо AdLingo — веселий онлайн-словник, який допоможе пояснити жаргон рекламної індустрії молодим людям, які працюють у галузі.
Ми часто сприймаємо як належне наше знання слів, фраз, скорочень та акронімів, які ми накопичуємо за час роботи в рекламі. Але для новачків у цій галузі, особливо для команд юніорів, цей асортимент ніколи не баченої мови може стати величезною перешкодою для вступу.
Так було і з молодшими креативниками Емі Бланд та Сашею Берк, коли вони розпочали свою першу роботу в FCB Inferno у січні 2020 року. Пара почала писати список усіх дивних висловів, з яким вони стикалися під час брифінгів, обговорень у команді та зустрічей з клієнтами та почали знаходити прості способи запам’ятати їх.
Саша Берк, молодша креативниця в FCB Inferno, сказала: «Незабаром ми зрозуміли, що це може бути дуже поширеною проблемою для людей, які тільки починають займатися рекламою, і вирішили, що ми хотіли б поділитися своїми знаннями з усіма іншими на нашій посаді».
Емі Бланд, молодша креативниця в FCB Inferno, зазначила: «Ми розповідали про цю ідею кільком колегам, і незабаром виявилося, що люди з усіх підрозділів, навіть люди, які працювали в галузі роками, все ще зустрічали слова, які їм не зовсім відомі».
Команда проєкту FCB Inferno під керівництвом Емі та Саші розпочала розробку словника AdLingo, що містить понад 100 слів та скорочень, характерних для галузі. Книга має на меті бути більше, ніж стандартний словник. Кожне слово має коротке визначення та химерну ілюстрацію, що супроводжує його, створену дизайнером Данте Аттуоні, щоб втілити визначення у життя для молодих творців, які, ймовірно, його використовуватимуть.
Проєкт ще на ранніх стадіях, і лише кілька дизайнів опубліковано в акаунті FCB Inferno в Instagram, але команда прагне створити вебсайт, а також книгу, щоб зробити словник максимально доступним.
Читайте також:
Колаборація Kool-Aid та Puma — нова хвиля ностальгійного маркетингу