Агенція Vertigo та SuperCat рятують світ від КОТОстрофи

Агенція Vertigo зняла рекламний ролик про деревний наповнювач для котячого лотка SuperCat. У відео гіперболізовано зображена ситуація, коли кіт «напудив», і через це приміщення наповнив неприємний запах.

Відеорекламу було створено на замовлення компанії COLLAR, яка виробляє товари для домашніх улюбленців.

«Рекламний ролик SuperCat став першим за кількома параметрами: перший для компанії COLLAR, перший для товарної групи та перший для команди Vertigo, коли головні ролі дістались пухнастим акторам, а роботу необхідно було зробити в найкоротші терміни», – каже начальниця відділу маркетингу компанії-замовника Анастасія Галиба.

Команда, яка працювала над проектом:

SuperCat / Компанія COLLAR

Микола Синиця — керівник департаменту маркетингу та просування в Інтернет

Анастасія Галиба — начальник відділу маркетингу

Агенція VERTIGO

Максим Бичок — CEO/Co-owner

Денис Мартинов — Managing Director

Владислав Войцеховскі — Creative Director

Юлія Марфич — Producer

Макс Балашов — Head of Art

Катя Корнєва — Creative Copywriter

Дар’я Бацкова — Editor

Продакшн

Павло Ковтун — Director

Макс Малиновський — Cameraman

Олексій Осадченко — 1stAD

Анатолій Самойленко — Postproduction

Олександр Міщанін — Art Department

Євген Зігура — Props

Олексій Федоренко — Drone

Наталія Юрчишина — Animals

Юлія Зубок, Анна Образцова — Wardrobe

Валентин Вернигор — Color Correction

Дмитро Погребнюк — Sound Design

Віталій Вільчанський — Music

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.