Агенція Vertigo зняла рекламний ролик про деревний наповнювач для котячого лотка SuperCat. У відео гіперболізовано зображена ситуація, коли кіт «напудив», і через це приміщення наповнив неприємний запах.

Відеорекламу було створено на замовлення компанії COLLAR, яка виробляє товари для домашніх улюбленців.

«Рекламний ролик SuperCat став першим за кількома параметрами: перший для компанії COLLAR, перший для товарної групи та перший для команди Vertigo, коли головні ролі дістались пухнастим акторам, а роботу необхідно було зробити в найкоротші терміни», – каже начальниця відділу маркетингу компанії-замовника Анастасія Галиба.

Команда, яка працювала над проектом:

SuperCat / Компанія COLLAR

Микола Синиця — керівник департаменту маркетингу та просування в Інтернет

Анастасія Галиба — начальник відділу маркетингу

Агенція VERTIGO

Максим Бичок — CEO/Co-owner

Денис Мартинов — Managing Director

Владислав Войцеховскі — Creative Director

Юлія Марфич — Producer

Макс Балашов — Head of Art

Катя Корнєва — Creative Copywriter

Дар’я Бацкова — Editor

Продакшн

Павло Ковтун — Director

Макс Малиновський — Cameraman

Олексій Осадченко — 1stAD

Анатолій Самойленко — Postproduction

Олександр Міщанін — Art Department

Євген Зігура — Props

Олексій Федоренко — Drone

Наталія Юрчишина — Animals

Юлія Зубок, Анна Образцова — Wardrobe

Валентин Вернигор — Color Correction

Дмитро Погребнюк — Sound Design

Віталій Вільчанський — Music

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.