Агенція Vertigo та SuperCat рятують світ від КОТОстрофи

Агенція Vertigo зняла рекламний ролик про деревний наповнювач для котячого лотка SuperCat. У відео гіперболізовано зображена ситуація, коли кіт «напудив», і через це приміщення наповнив неприємний запах.

Відеорекламу було створено на замовлення компанії COLLAR, яка виробляє товари для домашніх улюбленців.

«Рекламний ролик SuperCat став першим за кількома параметрами: перший для компанії COLLAR, перший для товарної групи та перший для команди Vertigo, коли головні ролі дістались пухнастим акторам, а роботу необхідно було зробити в найкоротші терміни», – каже начальниця відділу маркетингу компанії-замовника Анастасія Галиба.

Команда, яка працювала над проектом:

SuperCat / Компанія COLLAR

Микола Синиця — керівник департаменту маркетингу та просування в Інтернет

Анастасія Галиба — начальник відділу маркетингу

Агенція VERTIGO

Максим Бичок — CEO/Co-owner

Денис Мартинов — Managing Director

Владислав Войцеховскі — Creative Director

Юлія Марфич — Producer

Макс Балашов — Head of Art

Катя Корнєва — Creative Copywriter

Дар’я Бацкова — Editor

Продакшн

Павло Ковтун — Director

Макс Малиновський — Cameraman

Олексій Осадченко — 1stAD

Анатолій Самойленко — Postproduction

Олександр Міщанін — Art Department

Євген Зігура — Props

Олексій Федоренко — Drone

Наталія Юрчишина — Animals

Юлія Зубок, Анна Образцова — Wardrobe

Валентин Вернигор — Color Correction

Дмитро Погребнюк — Sound Design

Віталій Вільчанський — Music

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...