Після завершення трирічного контракту Юлія Голота залишає посаду керівниці activation power house Adsapience. Новим СЕО агенції стане Олександр Катков
Коментує керівна партнерка Adsapience Наталія Боярчук: «Ми вдячні Юлії за цей багатий на події та здобуття період. Бізнес не тільки встояв в нелегкі часи, але й посилив свої лідерські позиції. Ми вийшли на новий якісний рівень креативної складової продукту, зміцнили команду, розширили роботу з чинними клієнтами та отримали нових. Юлія ініціювала низку внутрішніх змін, що підвищили ефективність та контрольованість процесів і має позитивний вплив на якість нашого сервісу».
Юлія Голота: «Я вихована на всесвіті Die hard і керуюсь правилом скаутів “залишай по собі місце не гірше ніж до тебе”, тому дякую всім — команді і клієнтам — за удачу зробити саме так. Бажаю команді Adsapience драйву та легкості».
Директор з розвитку бізнесу та інновацій Adsapience Олег Бертуш, як вимагає посада, дивиться у майбутнє: «Щороку ми розвиваємося і зростаємо, і 2022 рік не стане виключенням. Ключовим для нашого бізнесу є продукт. Ми впевнені, що новий СЕО привнесе нову експертизу і зробить Adsapience ще успішнішим».
Олександр Катков працює у рекламі з 2003 року. Він відомий як комунікаційний експерт з різноманітним досвідом і лідер, що надихає.
«За цей довгий термін я був і копірайтером, і співвласником агентства, і стратегом, маю як управлінський, так і функціональний досвід у різних комунікаційних дисциплінах. Це створює певну 3D картинку “як усе має бути”. Напрацьоване і відрефлексоване, включаючи помилки та перемоги, я застосую зараз, щоб допомогти бізнесу стати ще привабливішим».
Пріоритетними задачами нового керівника будуть розвиток продукту у бік 360-градусних активацій, побудованих на стратегічному осмисленні брендів та споживацького досвіду, а також розвиток команди й подальша розбудова агентства, як найкращого партнера та роботодавця.
До цього Олександр Катков працював стратегічним директором BBDO Ukraine, стратегічним директором AGAMA communications, операційним директором YARCHE. Є викладачем The Chartered Institute of Marketing в Україні.
Читайте також:
Агентство mirrolab розробило ребрендинг Lean Institute Ukraine