• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Absolut створює різдвяні пісні з кумедних твітів своїх споживачів

14 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У цей святковий сезон шведський горілчаний бренд Absolut вирішив нагадати всім про давню різдвяну традицію, створивши своєрідні різдвяні пісні з реальних кумедних твітів своїх споживачів.

Загалом таких Absolut Carols було створено 25. Належить ця ідея агенції VMLY&R.

Щоб створити таку сучасну інтерпретацію різдвяних пісень для цифрової епохи та часу віддаленого спілкування, бренд Absolut звернувся до твіттеру. Переглянувши твіти за цілий рік спілкування на цій платформі, він обрав із них найоригінальніші та поклав їх на мелодію відомої різдвяної пісні Deck the Halls. А щойно настав час різдвяних свят, бренд заходився співати ці пісні з треду в тред, дивуючи людей відео, де їхні власні твіти співають професійні різдвяні співаки.

Крейг Елімелія, старший креативний директор VMLY&R, зазначає: «Зближувати людей — цілком у дусі бренду Absolut. Тож ми вирішили зробити це, дещо оновивши класичну різдвяну традицію».

А Дорон Фактор, директор VMLY&R з роботи із соціальними медіа, додає: «Різдвяні традиції пробуджують у нас бажання послухати різдвяні пісні частіше, ніж ми реально знаходимо для цього час. Особливо у рік, коли нам всім не завадило б трохи підбадьоритися. Тому цього року ми принесли різдвяні пісні туди, де вони будуть доступними і де ними зможе насолодитися кожен».

Як пояснює Ільва Лундберг, речниця Absolut, у свята кожен змагається за вашу увагу. І чимало брендового контенту, особливо від горілчаних брендів, вклинюється у розмову недоречно. Тому Absolut і вирішив створити дещо розважальне, що було б цікаво послухати, відзначаючи свята в колі друзів.

За минулі сорок років у бренду Absolut було чимало колаборацій із митцями, креативниками та активістами. Але для цих різдвяних пісень бренд вирішив скооперуватися із кожним різновидом поціновувачів (і ненависників) горілчаних виробів, яких тільки можна було знайти у твіттері. Для бренду це стало можливістю створити щось спільно зі своєю аудиторією.

Прослухати весь альбом #AbsolutCarols можна на Spotify.

Джерело


Читайте також:

Різдвяний ролик з історії семирічного хлопчика: ідея, відкинута John Lewis, але підхоплена Twitter.

Теги: гумормаркетинг і комунікаціїріздво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.