• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

А якщо завтра кінець світу? Реклама заспокійливого засобу «Анксіомедін»

1 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
А якщо завтра кінець світу? Реклама заспокійливого засобу «Анксіомедін»
Share on FacebookShare on Twitter

Healthcare-агенція Medinform Ukraine запустила рекламну кампанію для нового протитривожного засобу від української компанії Nutrimed. «Анксіомедін» — це інноваційний натуральний комплекс, що допомагає при корекції тривожних станів. Ринок седативних та протитривожних засобів насичений в Україні, тому новому продукту важливо якісно вирізнятись. Конкуренти зосередилися переважно на територіях стресів та роздратованості з акцентом на лікуванні симптомів стресу, саме тому в їхніх роликах здебільшого ілюструються точки кипіння у повсякденному житті.

Креативна команда агенції вирішила подивитись на проблему з іншого ракурсу та сфокусувалась на моменті, що передує крайньому вибуху емоцій. Йдеться про тривожність, тривогу та їх популярне проявлення — самонакручування, своєрідне guilty pleasure, якому піддається більшість цільової аудиторії. Так з’явився ролик, що проливає світло на думки, на які зазвичай не зважають.

«Ми всі переймаємося чимось. А якщо я не встигну зробити в терміни? Чи, може, я недостатньо хороший у чомусь? Гачків, за які хапається тривожність, чимало. Та найчастіше ми накручуємо себе дарма, вигадуючи причини для стресу, яких немає. Саме до цієї проблеми ми звернулися у ролику. А щоб передати ту напругу, яку відчуває людина під час тривожності, зняли ролик в стилі психологічного трилера», — розповідає директорка агенції Medinform Ukraine Олена Самойленко.

Останні роки українці все частіше звертаються до послуг психотерапевтів. Результати опитування соціологічної групи «Рейтинг» у січні 2021 року показують, що рівень тривожності є відносно високим серед усіх вікових груп. Як нестабільні зміни в економіці, так і пандемія підвищують загальну тривожність, погіршують настрій та породжують страхи щодо майбутнього, втрати роботи та бізнесу.

«Це нормально — перейматись перед складанням іспитів, майбутньою співбесідою чи важливою зустріччю. Таке хвилювання тимчасове і не впливає на якість життя. Однак постійне занепокоєння, тривога і відчуття страху можуть змінити звичний уклад справ. На жаль, люди недооцінюють проблему тривожності та навіть не намагаються впоратися з нею. Наш продукт покликаний боротися з відчуттям тривожності, неспокою і страху та забезпечити емоційну стабільність», — пояснює представник Nutrimed Дмитро Троцько.

Рекламна кампанія стартувала у листопаді. Реалізацією проєкту займається агенція Medinform Ukraine у парі з медіаагентством Media First Ukraine, яке також входить до складу омніканальної маркетингової групи Twiga Ukraine. Креативна команда Medinform Ukraine розробила комунікаційну стратегію та зняла рекламний ролик, а фахівці Media First Ukraine забезпечують медіапідтримку кампанії.

!Перед придбанням засобу Creativity.ua радить проконсультуватися у лікаря!


Читайте також:

Xfinity об’єднується з творцем мультфільму «Співай» для надзвичайно милої святкової реклами

Теги: здоров'якреативсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.