• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

7 способів створити потужний сторітелінг про бренд у цифровому світі

5 Листопада, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
7 способів створити потужний сторітелінг про бренд у цифровому світі
Share on FacebookShare on Twitter

Розповідь про бренд — це мистецтво формування ідентичності компанії з використанням наративів і технік розповіді, які сприяють емоційній реакції та встановлюють значущі зв’язки з аудиторією. Але одна справа — скласти неймовірну історію; історія це лише початок. Як втілити цю історію в життя в переповненому цифровому світі, щоб створити максимальний вплив і залучити аудиторію?

Люди завжди були оповідачами — історії визначали нас із самого початку. Протягом часу одні й ті самі історії та тропи повертаються знову і знову, часто переказуються різними способами.

Факти змінюються, а історії — ні, пояснює Molly Rowan-Hamilton, директор зі стратегії глобального брендингового агентства BrandOpus: «Історії можна оновити у виразі, але їх значення залишається незмінним. Їхня витривалість є доказом їхнього зв’язку. Особливо коли справа доходить до рішення про покупку, з неврологічної точки зору, історії є більш емоційними, захопливими та переконливими — не кажучи вже про ті, що більше запам’ятовуються».

бренд
rawpixel.com

Sebastian Gutierrez, старший директор відділу маркетингу в регіоні EMEA в The Trade Desk, погоджується, але зазначає, що найвпливовіші історії бренду тепер базуються на даних. Він каже: «Потужний маркетинг може покращити наші повсякденні враження — чи то перегляд телевізора, прокручування мобільного телефону чи прогулянка вулицею. Історії бренду, які викликають резонанс в аудиторії, особливо впливають, коли керуються даними, а це означає, що їхні історії можуть суттєво пов’язувати та викликати емоційну реакцію».

За словами Rowan-Hamilton, у кожній історії слід враховувати чотири прості, але значущі елементи: користуватися універсальним розумінням; виявити неявну напругу; створити резолюцію; і поділитися уроком. Petco й Airbnb ілюструють це історіями, які оживають через кілька цифрових точок дотику.

У першому прикладі Petco, здається, розв’язує головну проблему для своїх споживачів — домашні тварини мають цілий набір потреб, які їх власники насправді не розуміють. «Проєктування людських емоцій на домашніх тварин змушує клієнтів усвідомити, що потреби домашніх тварин змінилися, і Petco розуміє їх так, як ми не можемо», — говорить Rowan-Hamilton.

Другий приклад від Airbnb «задовольняє потребу клієнтів у отримані реального досвіду і показує їм, що справжнє перебування з Airbnb може створити відчуття реальності та приналежності, — додає Rowan-Hamilton. — У цьому ж ключі його цифрові активації також були створені реальними людьми, щоб показати інтимність того, як це зупинитися в гостя у когось, а не в готелі».

Цими думками поділилися під час семінару, організованого The Drum у партнерстві з The Trade Desk для членів Marketing Innovation Lab (MIL) — спільноти маркетологів, що розвиваються з The Drum’s Future 50. Сесію очолив Rowan-Hamilton, який також поділився контрольним списком із семи порад щодо створення потужного, руйнівного сторітелінгу про бренд:

  1. Будьте простими — наша пам’ять і тривалість уваги короткі. Дотримуйтеся одного основного повідомлення. Справді потужні історії ніколи не бувають складними.
  2. Зробіть це по-людськи — використовуйте емоційну, привабливу, але легку мову. Використовуйте емпатію, щоб налагодити зв’язок і бути близькими. Це робота не для роботів.
  3. Не думайте буквально — знайдіть незвичайний погляд на ваше ключове повідомлення чи ідею бренду. Думайте більше, сміливіше і вище.
  4. Будьте руйнівними, але знайомими — бренд має бути унікальним, але інтуїтивно зрозумілим, щоб ви могли виділятися, не здаючись надуманим.
  5. Ідея перед виконанням — спочатку подумайте про велику ідею, а потім втілення. Історія визначає, який впливовий чи цифровий майданчик буде найкращим для ідеї, а не навпаки.
  6. Зробіть так, щоб точки дотику працювали на вас — різні точки дотику мають різні можливості та функції. Для кожного з них історію потрібно оновлювати по-різному.
  7. Зробіть свого споживача співавтором — змусьте аудиторію зробити свій внесок, підсильте їх голос і відтворіть це якимось чином. Заохочуйте їх залишити свій слід в історії бренду.

Учасників також запросили на воркшоп ідей та створити історію для запуску вигаданого бренду розчинної кави. Один із членів спільноти MIL, який брав участь у семінарі, — Chris Player, менеджер з цифрового маркетингу в IAG Loyalty — сказав: «Я дуже цінував розуміння та досвід Molly у створенні ефектної історії бренду для будь-якої аудиторії. Ми навчилися зосереджуватися на універсальних істинах, які пов’язують людей з основною цінністю наших брендів».

бренд
David Hurley

Xavier White, менеджер із маркетингу з CSR та інновацій у регіоні EMEA Verizon Business, додає: «Я завжди була великим шанувальником історії про бренд, і я думаю, що це невіддільна частина сьогодення та майбутнього нашої галузі. Бренди не просто розповідають історію, але й самі є ними — це справді неминуче, якщо поглянути на історію людей і те, які ми від природи оповідачі. Однак ці історії набувають резонансу лише тоді, коли ми звертаємось до знань».

Джерело


Читайте також:

Influence-маркетинг в Україні: як еволюціонували інтеграції з брендами й що вбиває рекламні кампанії

Поради для ілюстраторів, що надихнуть вас на підкорення нових вершин

Теги: історіїкреативрозвитоксторітеллінг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.