За даними LinkedIn, платформа налічує 800 мільйонів користувачів у більш ніж 200 країнах і територіях по всьому світу. Це дім для керівників компаній, підприємців і роботодавців, щоб спілкуватися, співпрацювати, залучати та ділитися своїми ідеями в певній галузі.
Але чи знаєте ви, що зазвичай, коли хтось шукає особу в Інтернеті, її профіль LinkedIn відображається як перше онлайн-посилання в цих результатах пошуку або як п’ять найпопулярніших посилань на першій сторінці цих результатів? Це означає, що ваша сторінка профілю LinkedIn може бути першим і останнім враженням, яке хтось — потенційний клієнт, інвестор, роботодавець, наставник чи друг — може скласти про ваш особистий бренд.
Можливо, у вас вже є сторінка LinkedIn, але ви все ще використовуєте її лише як заповнювач для свого онлайн-резюме, яке може мати або не мати оновленого зображення профілю, заголовка чи навіть оновленого досвіду роботи. Це просте посилання може поставити ваш бренд під загрозу, якщо ви не оптимізуєте всі функції, які надає платформа, і не оновлюєте свій контент, щоб виділити свій бренд.
Ви повинні пам’ятати, що кожен день, навіть не усвідомлюючи цього, ваше ім’я вже з’являється в пошукових запитах у LinkedIn для окремих осіб і компаній, які шукають людей з вашими знаннями, навичками, освітою та досвідом. Оскільки LinkedIn є платформою для професіоналів, ви повинні використовувати цю платформу для просування свого особистого та професійного бренду.
Ось сім способів, як ви можете почати використовувати свою сторінку профілю LinkedIn, як власний веб-сайт особистого бренду, щоб покращити свій особистий бренд.
Оновіть свої матеріали
Це перший і найважливіший крок. Ви повинні оновити наявний вміст на своїй сторінці, оскільки він має бути точним відображенням вашого бренду сьогодні, а не три роки тому:
- Це означає, що оновіть свою фотографію профілю, щоб вона виглядала такою, якою ви є сьогодні. Зробіть професійний знімок голови з чистим фоном або використовуйте колір свого бренду.
- Додайте фонове фото. Це може бути заклик до дії, список ваших послуг або ваш веб-сайт.
- Оновіть заголовок. Не просто вказуйте свою посаду — розкажіть людям, чим ви займаєтеся, як ви це робите і для кого.
- Увімкніть режим автора — включіть свої ключові теми та знання.
Додайте вітальне відео або вступ до голосового запису
Так, тепер ви можете додати відео до зображення профілю, а також записати аудіопривітання, яке розміщене на сторінці вашого профілю. Це дозволяє комусь віртуально зустрітися з вами, зрозуміти вашу особистість і дізнатися, чого очікувати на вашій сторінці.
Використовуйте рекомендовані дописи
Коли ви починаєте ділитися вмістом у LinkedIn, ви можете перетворити свої дописи на «пропоновані» публікації, що дозволить певним повідомленням відображатися на сторінці вашого профілю. Якщо ви публікуєте вміст, який містить цінну інформацію або демонструє ваше лідерство в думках, розмістіть його, щоб кожен, хто вперше потрапить на вашу сторінку, міг отримати до нього доступ.
Покажіть своє значення в розділі «Про вас»
У цьому розділі не просто перелічуйте свій досвід та повноваження. Скористайтеся розділом «Про вас», щоб потенційні глядачі дізналися більше про вас. Покажіть, як ви додаєте цінність і як допомагаєте своїй ідеальній аудиторії. Рекомендують додати посилання на ваш веб-сайт та пряму контактну інформацію в цьому розділі.
Максимізуйте свій досвід
LinkedIn дозволяє додавати до свого досвіду допоміжні мультимедійні файли. Це може бути у формі відео, зображень, епізодів подкастів, сертифікатів, тематичних досліджень, презентацій — ви можете додати все, що може надати соціальний доказ роботи, яку ви зробили під час свого досвіду.
Створіть інформаційний бюлетень
Чудова і відносно нова функція в LinkedIn — це можливість створювати власний інформаційний бюлетень на основі підписки на платформі. Виберіть сферу вашої уваги та почніть створювати щотижневий або щомісячний інформаційний бюлетень, щоб поділитися з наявними підписниками та передплатниками. Це також допомагає вам отримати лідерство в думках і вас відкриють інші учасники платформи.
Звертайтеся за рекомендаціями
LinkedIn дозволяє легко запитувати рекомендації від інших користувачів платформи, які мають досвід роботи з вами. Почніть зв’язуватися з колишніми клієнтами, які мали чудовий досвід роботи з вами, і попросіть рекомендацію. Ви також повинні давати рекомендації — це все-таки спільнота.
Висновок
За допомогою цих семи кроків ви можете почати відчувати себе більш впевнено щодо свого онлайн-бренду та почати використовувати свій бренд у мережі LinkedIn. Але важливіше те, що ви знаєте, що онлайн-пошук тепер дає оновлену та точну інформацію про вас і ваш бренд, щоб почати залучати правильних людей, бренди та компанії до вашого профілю.
Фото на головній: Greg Bulla
Читайте також:
Еволюція соціальних медіа та важливість контенту для клієнтів