Ad Age розширює свою серію «Топ 5 креативності», щоб додати до неї нові огляди наших улюблених кампаній за особливими інтересами та ідеями від брендів. Останній випуск розповідає про найкращі відео TikTok, опубліковані брендами за останній місяць.
Цього місяця: пустотлива сова Duolingo, Kum and Go отримує нову угоду про їжу, а бренди все ще вимагають Emily Zugay.
№ 5: Dunkin’
Dunkin’ підняв ідею використання контенту, створеного користувачами, на новий рівень. Бренд є відомим фаворитом мегазірки TikTok Чарлі Д’Амеліо (і її майже 130 мільйонів підписників). Dunkin’ зробив напій Д’Амеліо стандартним пунктом меню і випустив лінію товарів з нею. Бренд також дотримується обмеженого списку з 20 TikToker, які вже органічно говорили про мережу кав’ярень. Нещодавно Dunkin’ рекламував свою нову лінію товарів, яка дозволяє клієнтам вказувати своє улюблене замовлення на футболці.
№ 4: Starburst
Іноді TikTok знаходить спосіб зробити дещо старе знову новим. Так було зі Starburst, цукеркою Mars Wrigley, яка відродилася у відеороликах, пов’язаних з рекламою на початку 2000-х років зі смаком ягід та вершків. У рекламному ролику був зображений персонаж Little Lad, який збожеволів та маніакально усміхався. Маленький хлопчик, його танець і бренд Starburst стали вірусними. Хештег #berriesandcream зараз має майже 2 мільярди переглядів, а користувачі повторюють танець з рекламного ролика. Вірусність навіть змусила оригінального актора Little Lad створити власний TikTok (2,2 мільйона підписників).
№ 3: Duolingo
Якщо ви користуєтеся Duolingo, ви могли отримувати постійні сповіщення від програми, щоб продовжити свою тижневу серію навчання. Компанія, яка має 1,7 мільйона підписників на TikTok, вирішила пожартувати про те, що її талісман сова, Duo, може змусити користувачів закінчити уроки, змушуючи втрутитися юридичну команду. (Навіть юрист Duolingo, він же Legal Steve, має TikTok.) TikTok бренду обертається навколо Duo, який бере участь в останніх тенденціях, у тому числі у зв’язку з новим альбомом Тейлор Свіфт.
Legal Steve TikTok:
№ 2: Kum & Go
Заправка почала привертати увагу після того, як TikToker Kyle Scheele вирішив зробити власну картонну фігуру, яку часто можна знайти на зупинках відпочинку. На дошці висотою понад 9 футів було зображено Scheele з гітарою у вигляді піци та написано: «Їжа Kyle Scheele». Шанувальники з’явилися, щоб сфотографуватися з картонною фігурою. Пізніше з’ясувалося, що Kum & Go брав участь у трюку і що Scheele Meale є реальністю — два шматочки піци й Red Bull за 5 доларів. Два долари з кожного прийому їжі будуть передані програмі No Kid Hungry, яка має на меті покінчити з дитячим голодом у США.
№ 1: Microsoft Windows
Бренди вклоняються Emily Zugay. 24-річна дівчина зі ступенем графічного дизайну стала дуже популярною серед брендів після того, як опублікувала серію TikToks, де вона «переробила» логотипи компаній, зокрема Apple, Amazon та McDonald’s. Користувачам TikTok це сподобалося, і бренди були прихильні до нових дизайнів, навіть змінивши свої фотографії профілю на творіння Emily Zugay. Почали з’являтися спонсорські дописи. Zugay нещодавно співпрацював з Microsoft Windows, щоб оновити логотип. Microsoft не тільки зробили це зображення авараткою в TikTok, але й розмістило його у фізичному магазині.
Фото на головній: AdAge, Alexander Shatov
Читайте також:
Настав час вивчити вплив TikTok на здоров’я
Head of PR NGN.agency Ярослав Білодо про бізнес PR у TikTok