• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

5 інсайтів з Healthcare Creative Forum 2019

18 Листопада, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
5 інсайтів з Healthcare Creative Forum 2019
Share on FacebookShare on Twitter

14 листопада у Public Space «Klitschko» відбувся шостий Healthcare Creative Forum, який зібрав провідних гравців українського фармацевтичного ринку. У гостей була змога дізнатись про досвід колег, обговорити роботи цьогорічних переможців фестивалю Lions Health та пройти майстер-клас зі складання креативного брифу. Але найголовніше – зрозуміти для себе, куди рухається медицина, та визначити останні тренди у healthcare-комунікаціях.

  • Найбажаніша аудиторія для українських медичних компаній – люди від 25 до 34 років, тобто міленіали. Вони найбільш платоспроможні серед інших вікових категорій. Тим паче, 71% цієї аудиторії живе у великих містах.
  • Для міленіалів найбільша цінність – враження, саме тому й TikTok випереджає Instagram, саме тому їхні рішення приймаються не через логічні роздуми, а усередині спільноти. Представники у-покоління цікавляться насамперед думкою «своїх», тож поняття «лояльність клієнта» їх точно не стосується. Та й прямою рекламою їх не заманиш: вони настільки перезавантажені інформацією, що вже й не розрізняють ролики медичних препаратів. А ще міленіали хочуть миттєво отримувати потрібні дані і бажано в лаконічній та яскравій формі. І за цим вони звертаються до гугла, а не до лікаря.
  • Маркетинговим відділам медичних компаній варто розвиватись у трьох напрямках: персоналізація, креатив та зворотній зв’язок. А ще – не шкодувати гроші на контент, який зможе залучати користувачів до комунікації, а не нудно оповідати про симптоми та наслідки захворювань. Один із зразків вдалого підходу до юзерів – кліп бразильської співачки Анітти на пісню «Atención, який заохочує глядачок самостійно обстежувати груди.
  • У світі триває перехід від фармакологічної медицини до медицини даних. Зокрема, запускаються стартапи, які за допомогою штучного інтелекту збирають інформацію з електронних медичних карт, аналізують претензії пацієнтів і таким чином можуть передбачити виникнення певних захворювань. Якщо ще три року тому в фармакологічну медицину вкладали 80% інвестицій, то зараз же 70% спрямовують в медицину даних. Не виключено, що через 5 років все частіше лікарі будуть проводити операції разом з роботами (або взагалі сам робот оперуватиме, а людина лише контролюватиме процес) та ще активніше використовуватимуть 3D-друк.
  • Завдання сучасної медицини – продовжити життя пересічної людини до 100 років, а маркетологи мають наповнити це життя сенсом. У зв’язку з цим на стику медицини, психології й менеджменту з’являться нові професії, тож, можливо, вже у 20-тих роках нас оточуватимуть продюсери сенсу життя, організатори просторів здоров’я, менеджери з розвитку людського капіталу та аніматори довголіття.

Підготувала Вікторія Теравська

Теги: історіїтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.