Дехто з вас напевно мріяв залишитися у музеї у години після закриття та скрадатися безлюдними залами, щоб поближче познайомитися з безсмертними витворами мистецтва. А для когось 5 годин у музеї – це промо-ролик для смартфона.

Щоб показати в дії, як довго тримає заряд батарея Apple iPhone 11 Pro, агенція TBWA\Media Arts Lab London показала рекламний ролик, відзнятий з дійсно епічним (і майже безпрецедентним) розмахом. Він триває 5 годин, 19 хвилин та 28 секунд. І все це було знято на смартфон з однієї спроби без підзарядки батареї.

І наприкінці зйомки батарея все ще показує 19% заряду, який лишився.

Швиденько ознайомитися з цим проєктом можна переглянувши трейлер, який спресував ці 5 годин у музеї (якщо точніше, то в Ермітажі, що в Санкт-Петербурзі) у лаконічні 90 секунд.

iPhone 11 Pro та 6 годин на автентичність

Надзвичайно амбітний та дуже непростий з точки зору логістики проєкт увінчав 9 місяців співробітництва між Apple Russia та лондонським відділом агенції TBWA\Media Arts Lab. Але незважаючи на весь цей надзвичайно тривалий підготовчий період, власне зйомки вимагали дуже стислого графіка, який не лишав креаторам жодного права на помилку.

Підготовка до безпосередньо зйомок розпочалася в Ермітажі недільним вечором, і креативна команда мала лише одну ніч на облаштування знімального майданчика, щоб встигнути все зняти протягом понеділка, коли музей зачинено для відвідувачів. У знімальної групи було лише 6 годин на все про все. Тобто жодних повторних дублів. Все мало вийти як треба з першої спроби. Однієї технічної неполадки вистачило б, щоб зруйнувати всі плани.

Але цього не сталося. Все спрацювало, як і було задумано.

Створення цілісного відео без монтажу чи хитрощів на етапі постпродакшен стало ключовою вимогою до проєкту від самого початку. Щось інше було б просто неавтентичним. Не було б справжньою демонстрацією витривалості батареї Apple iPhone 11 Pro.

Відео, що має на меті випробувати межі можливостей смартфона, стало першим креативним завданням, ініційованим Apple Russia. Ще до того, як в якості сцени обрали Ермітаж, компанія вирішила показати дещо унікально російське. Один із перших концептів пропонував навіть зняти відео десь у сибірській глушині, але зрештою вибір був зроблений на користь пам’ятки культури, адже Ермітаж – другий за розмірами музей світу, і ці 5 годин у музеї можуть чимало запропонувати глядачам.

Не можна також оминути увагою режисерку, яка працювала над цим монументальним задумом. У свої 29 років Аксінья Гог вже встигла створити чимало кінопроєктів і заслужити своє місце серед найперспективніших кінематографістів Росії.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Маркетинг как бизнес-цикл: как действовать во время рецессии

Маркетинг как бизнес-цикл: как действовать во время рецессии

Вероника Лавска, Партнер Lavska Story PR Agency, об антикризисных коммуникациях: на что опереться во время надвигающегося кризиса и что кардинально ...

Графіті замість пульта управління: фарба-провідник перетворює будь-яку поверхню на інтерфейс

Дослідники знайшли спосіб використовувати графіті замість пульта управління, напиливши спеціальну фарбу на предмети повсякденного вжитку.

Новые потребители пост-карантинной экономики. Что нужно знать о поколении Z? (Инфографика)

Сегодня каждый третий человек на планете рожден после 2000 года. Именно они будут диктовать условия в ближайшую новую эпоху – ...

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Платформа Playform пропонує кожному креатору тренувати штучний інтелект з нуля особисто для себе

Платформа Playform намагається зробити мистецьку сторону штучного інтелекту доступною для креаторів та пропонує зручний інтерфейс.

Borderlands Science: як відеогра допомагає науковцям вивчати мікрофлору людського тіла

Нова інтерактивна міні-гра Borderlands Science – це спосіб допомогти науковцям, які працюють у галузі біомедицини та вивчають мікрофлору людського тіла.