5 годин у музеї: реклама, що випробовує батарею iPhone 11 Pro

Дехто з вас напевно мріяв залишитися у музеї у години після закриття та скрадатися безлюдними залами, щоб поближче познайомитися з безсмертними витворами мистецтва. А для когось 5 годин у музеї – це промо-ролик для смартфона.

Щоб показати в дії, як довго тримає заряд батарея Apple iPhone 11 Pro, агенція TBWA\Media Arts Lab London показала рекламний ролик, відзнятий з дійсно епічним (і майже безпрецедентним) розмахом. Він триває 5 годин, 19 хвилин та 28 секунд. І все це було знято на смартфон з однієї спроби без підзарядки батареї.

І наприкінці зйомки батарея все ще показує 19% заряду, який лишився.

Швиденько ознайомитися з цим проєктом можна переглянувши трейлер, який спресував ці 5 годин у музеї (якщо точніше, то в Ермітажі, що в Санкт-Петербурзі) у лаконічні 90 секунд.

iPhone 11 Pro та 6 годин на автентичність

Надзвичайно амбітний та дуже непростий з точки зору логістики проєкт увінчав 9 місяців співробітництва між Apple Russia та лондонським відділом агенції TBWA\Media Arts Lab. Але незважаючи на весь цей надзвичайно тривалий підготовчий період, власне зйомки вимагали дуже стислого графіка, який не лишав креаторам жодного права на помилку.

Підготовка до безпосередньо зйомок розпочалася в Ермітажі недільним вечором, і креативна команда мала лише одну ніч на облаштування знімального майданчика, щоб встигнути все зняти протягом понеділка, коли музей зачинено для відвідувачів. У знімальної групи було лише 6 годин на все про все. Тобто жодних повторних дублів. Все мало вийти як треба з першої спроби. Однієї технічної неполадки вистачило б, щоб зруйнувати всі плани.

Але цього не сталося. Все спрацювало, як і було задумано.

Створення цілісного відео без монтажу чи хитрощів на етапі постпродакшен стало ключовою вимогою до проєкту від самого початку. Щось інше було б просто неавтентичним. Не було б справжньою демонстрацією витривалості батареї Apple iPhone 11 Pro.

Відео, що має на меті випробувати межі можливостей смартфона, стало першим креативним завданням, ініційованим Apple Russia. Ще до того, як в якості сцени обрали Ермітаж, компанія вирішила показати дещо унікально російське. Один із перших концептів пропонував навіть зняти відео десь у сибірській глушині, але зрештою вибір був зроблений на користь пам’ятки культури, адже Ермітаж – другий за розмірами музей світу, і ці 5 годин у музеї можуть чимало запропонувати глядачам.

Не можна також оминути увагою режисерку, яка працювала над цим монументальним задумом. У свої 29 років Аксінья Гог вже встигла створити чимало кінопроєктів і заслужити своє місце серед найперспективніших кінематографістів Росії.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.