• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

5 брендів, які експериментують з NFT

11 Серпня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
5 брендів, які експериментують з NFT
Share on FacebookShare on Twitter

Протягом останніх кількох місяців особлива увага приділяється NFT, проте багато людей досі не знають, що це таке. Що ж містять у собі дані технології, що викликає захоплення у таких брендів, як Coca-Cola, Asics, The South China Morning Post, NBA і навіть Team GB?

Що таке NFT?

Коротка відповідь — невзаємозамінні токени. Довга відповідь — одиниця даних, що зберігається в цифровій книзі, яка називається «блокчейн» і сертифікує цифровий актив як унікальний, і тому невзаємозамінний. Невзаємозамінні токени може придбати будь-хто, і вони можуть бути абсолютно будь-якими — музичним твором, малюнком чи навіть твітом, — але головне — це те, що фізично ви їх ніколи не отримаєте. Якщо ви все ще розгублені, не хвилюйтесь! Ми збираємось зануритися в метавселенну і виділити кілька нещодааніх прикладів використання NFT-технологій.

Coca-Cola

У своєму дебюті цифрових активів Coca-Cola об’єдналася з творцями 3D у Tafi, щоб провести аукціон для віртуальних «призових скриньок», наповнених NFT. У партнерстві на честь Міжнародного дня дружби, Coca-Cola відтворює один зі своїх знакових торгових автоматів.

«Коробка дружби» натхненна призовими скриньками для гравців у відеоіграх, відкривши які гравець отримує футуристичну куртку Bubble Jacket, «Картку Дружби», «Візуалізатор Звуку» та інші сюрпризи.

Asics

Asics запустили свою першу колекцію NFT цього місяця. Це був експеримент для бренду, а також дозвілля в цілому, яке допомогло подолати розрив між фізичним та цифровим для брендів.

Джо Пейс, керівник бізнес-відділу розвитку запущених додатків Asics, нещодавно сказав виданню The Drum: «Цифровий досвід — це частина нашого повсякденного життя. Мені важко уявити майбутнє, де цифрові товари будуть актуальними в житті більшості людей. З точки зору розвитку бізнесу, або, що важливіше, з точки зору розвитку інновацій, мова йде про інноваційність, перспективність і чесне бачення того, як може виглядати майбутнє».

Бренд спортивного одягу створює програму artist-in-residence і виручка з NFT-аукціону допоможе фінансувати художників у діджталі. Пейс зазначив, що Asics був першим брендом спортивного одягу, який увійшов у простір NFT, що дозволило бренду бути в курсі тенденцій, які цікавлять його споживачів.

Team GB

Щоб бути на рівні з Олімпійськими іграми в Токіо, команда GB використала NFT як спосіб для шанувальників потримати в руках деякі колекційні речі, а також підтримати своїх спортсменів. Організація мала на меті запропонувати людям альтернативний спосіб зв’язку з командою, фактично не перебуваючи у Токіо, при цьому частина виручки мала надходити безпосередньо до Британської Олімпійської Асоціації.

Витвори включали в себе значки Бена Шермана, настінні картини, створені художником Беном Мослі, та п’ять моментів золотої медалі — кожен із них підтверджений унікальним криптографічним ключем.

The South China Morning Post

Англомовна газета Гонконгу The South China Morning Post (SCMP), заснована в 1903 році, нещодавно випустила свій «Артефакт», щоб вести записи історій та історичних активів у блокчейні як NFT.

Компанія, що належить Alibaba, є першою інформаційною організацією в Азії, яка відстоює подібну діяльність, і почне з кількох обраних блокчейнів. Вона має намір стати ланцюговим агностиком у довгостроковій перспективі і матиме можливість видавати автентифіковані «Артефакти» під час запуску.

«South China Morning Post прагне залучати та навчати глобальну аудиторію інформацією та технологіями», — сказав Гері Лю, генеральний директор SCMP.

«Блокчейн пропонує величезний потенціал для незмінного збереження журналістики, яка засвідчує та пояснює історію. Проєкт «Артефакт» — це можливість відкрити, зібрати, продемонструвати та реанімувати значущі моменти та об’єкти з нашого колективного людського досвіду, і ми раді представити цей стандарт світу».

NBA

Національна баскетбольна ліга схиляється до напрямку NFT, інвестуючи в перші цифрові інформаційні програми на європейських ринках та розпочинаючи глобальну кампанію за участю своїх зірок з усього світу.

Репер Quavo нещодавно об’єднався з NBA для ексклюзивних пакунків на честь фіналу. Quavo’s Quest включає моменти найкращих кадрів його улюблених гравців, серед яких Трей Янг, Леброн Джеймс, Кевін Дюрант та Стеф Каррі.

Спілкуючись із The Drum на початку серпня, Джордж Айвазоглу, віце-президент, керівник відділу взаємодії з фанатами та DTC для NBA, Європи та Близького Сходу, зазначив: «Це, безумовно, допомогло нам прискорити деякі аспекти загального досвіду вболівальників, а також перейти до цифрового підходу безпосередньо до споживача. Ми також побачили, як звички та моделі споживання продовжують розвиватися, що ми враховуємо, коли розширюємо межі щодо інновацій та досвіду вболівальників».

Джерело


Читайте також:

Еволюція відомих логотипів

Теги: NFTбрендкомунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Маркетинг і Комунікації

Агенція Postmen втретє поспіль здобула титул «Комунікаційна агенція року»

2 Грудня, 2024

29 листопада 2024 року, Київ — Агенція Postmen втретє поспіль здобула звання «Комунікаційна агенція року» на церемонії Effie Awards Ukraine, яка щороку відзначає найефективніші рекламні та комунікаційні кампанії України. Цьогорічна...

Читати даліDetails

Архітектор Куїн Ву уявляє відомі бренди в стилі радянського бруталізму

Havas Village відтепер у Метавсесвіті

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 –  Effie Workshop
Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025
Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club
Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.