Американский фестиваль использовал египетские иероглифы для продвижения популярных кинокартин

Американский кинофестиваль Трайбека (Tribeca Film Festival) запустил необычную промокампанию. Он решил пересказать сюжеты популярных картин с помощью древних иероглифов.

Для кампании были отобраны ленты, которые отмечают юбилеи в 2019 г. Например, фильм «Апокалипсис сегодня» (вышел в прокат 40 лет назад) и мультсериал «Симпсоны» (отмечает 30-летие с премьеры первой серии). Слоган кампании — «Хорошие истории — вне времени». Автор идеи — агентство DDB New York.

Кинофестиваль Трайбека и раньше радовал креативными акциями. Например, в честь 15-летия фестиваля организаторы установили на улице Нью-Йорка специальный караоке-автомат ReActor. Каждый желающий побыть актером мог выбрать сцену из известного кинофильма, воспроизвести монолог одного из героев и, как в караоке, получить за этот мини-спектакль определенное количество баллов.

 

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.