Американский фестиваль использовал египетские иероглифы для продвижения популярных кинокартин

Американский кинофестиваль Трайбека (Tribeca Film Festival) запустил необычную промокампанию. Он решил пересказать сюжеты популярных картин с помощью древних иероглифов.

Для кампании были отобраны ленты, которые отмечают юбилеи в 2019 г. Например, фильм «Апокалипсис сегодня» (вышел в прокат 40 лет назад) и мультсериал «Симпсоны» (отмечает 30-летие с премьеры первой серии). Слоган кампании — «Хорошие истории — вне времени». Автор идеи — агентство DDB New York.

Кинофестиваль Трайбека и раньше радовал креативными акциями. Например, в честь 15-летия фестиваля организаторы установили на улице Нью-Йорка специальный караоке-автомат ReActor. Каждый желающий побыть актером мог выбрать сцену из известного кинофильма, воспроизвести монолог одного из героев и, как в караоке, получить за этот мини-спектакль определенное количество баллов.

 

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.