• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

17-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2023 рік. «Живемо та працюємо».

24 Червня, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
17-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2023 рік. «Живемо та працюємо».
Share on FacebookShare on Twitter

У грудні 2023 року ми підбили підсумки обсягу ринку маркетингових сервісів, таким чином визначивши поле, на якому працюють агентства.

Нагадаємо, що 2023 рік виявився не таким вже й поганим. Порівняно з 2022, обсяг збільшився на 18% й склав 2 858 млн. грн. Так, звісно, це не 7 034 млн. грн., як у 2019, але зважаючи на військові обставини, зріст – це серйозна причина для оптимізму.

У 17-му Рейтингу агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2023 рік взяли участь 17 агентств. Тож попри нестачу кадрів, електроенергії, й базової безпеки, учасники ринку продовжують працювати та підтримувати галузь.

Першу групу очолює, як і у 2022, ADSAPIENCE. Пріоритетними напрямками агентства залишаються Consumer та Event marketing. Havas Engage та LEX MARKETING – друге й третє місце, отже трійка лідерів лишилася незмінною.

Друга група трохи змінила склад. Paradigm Group, Talan Group та Pulse Marketing Agency перейшли у першу групу, Team 247 та All Motion додалися до другої. Ще загальна кількість учасників рейтингу змінилась, бо приєдналося агентство FreeBrand, яке відразу увійшло у третю групу.

Головним інструментом маркетингових комунікацій залишається Trade marketing – 48%. Це цілком розумно, бо активація рітейлу потребує постійної підтримки, працює прогнозовано, дає відчутні результати.

Зменшилась доля Consumer marketing, у 2023 це 24%. Клієнти, зважаючи на обставини, підтримують покупців, але ця категорія зараз не пріоритетна, й це зрозуміло.

Event marketing та спонсорство залишаються у списку, й порівняно з 2022 категорія збільшилася майже вдвічі. Напевно, це має сенс, адже впливати на свою аудиторію зараз краще з емоційним концептом, ідеєю, підтримуючи людей у непрості часи. Таким чином бренди будують довгострокові лояльні стосунки зі споживачами, бо найбільше цінуємо ми тих, хто був поруч завжди й попри все.

Й удвічі зменшився галузевий бюджет на Loyalty marketing: 5% у 2023. Можливо, причина у тому, що програми лояльності потребують довгострокового планування, а наша реальність – це “мистецтво маленьких кроків”.

Загалом, динаміка агентств у 2023 доволі позитивна. Більшості вдалося втримати позиції, невелика ротація цілком природна зважаючи на ринкову ситуацію. І це все демонструє головну приємну новину: ринок маркетингових сервісів живе, працює, змінюється.

Всі таблиці рейтингу за лінком.

Теги: рейтинги

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Кошиковий марафон від АТБ та Havas Engage

22 Серпня, 2025
Бізнес

Лелеки, симуляція і сюрреалізм. MAUDAU запускає серію креативних роликів до дня народження

11 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.