Чим вужча ніша, тим важче бренду набрати підписників у інстаграмі. А от коли просуваєш таку нішеву професію, яка існує в рамках лише однієї мережі магазинів, тут вже потрібна найпотужніша магія контенту.
КЛІЄНТ
М’ясний сомельє — професія, яку створила компанія «МХП» спеціально для своєї мережі «Мʼясомаркетів». Це не продавці чи м’ясники. Це фахівці, які рятують сніданки, обіди та вечері українців. Підбирають потрібне м’ясо та продукти, самостійно маринують на очах у гостя, радять рецепти та напої до них. Навіть гастролайфгаками можуть поділитись. Одним словом, справжні гастрочарівники.
ЗАВДАННЯ
Показати, що бути м’ясним сомельє — це престижно та цікаво. Популяризувати цю професію та зібрати навколо неї комʼюніті людей, що цікавляться гастрокультурою. Один із найголовніших маркерів — якісний приріст підписників.
ЩО ДЛЯ ЦЬОГО ЗРОБИЛИ
Щоб краще познайомити авдиторію із магією нової професії, експерти агенції поділили контент на дві гілки. Перша розкриває всі її таємниці та особливості: процес навчання, бенефіти, карʼєрні можливості та стандарти роботи. А ще в ній часто показуємо колектив, щоб передати дружню атмосферу.
Друга гілка формує комʼюніті, яке захоплюється цією професією та філософією бренду. У ній створюються тренди та передається чарівно-мʼясний вайб.
Щоб показати рівень навчання кандидатів, також проводяться екскурсії Школою м’ясного сомельє та знайомимо авдиторію із зірковими шефами — Аліком Мкртчяном та Іриною Рудневською. Саме вони навчають майбутніх мʼясних сомельє справжньої гастромагії.
Для досягнення кращих результатів, агенції знадобилось 5 кроків:
КРОК 1 — Розвінчування міфів про роботу м’ясного сомельє
Мʼясний сомельє — ніякий не мʼясник. Він трохи гастропсихолог, бо відчуває настрій гостя та пропонує продукцію, яка магічно до нього смакує. Трохи товариш, бо будує довірливі стосунки з кожним клієнтом та запам’ятовує його вподобання і смаки, щоб пропонувати найкраще. І звісно ж гастроексперт — бо як ніхто знає все про смачну їжу та мʼясо. Під будь-який запит вміє його підбирати, маринувати, готувати та фудпейрити з напоями.
КРОК 2 — Діляться м’ясною магією
Сммники створюють контент та сторітелінг, завдяки якому цільова авдиторія мріяла отримати квиток в унікальний, ні на що не схожий, чарівний світ мʼясних сомельє.
Також будується обізнаність про професію за допомогою зйомок із дрібкою магії. На віжуалах зіркові шефи та мʼясні сомельє чаклували спеціями, сухим льодом, борошном та показували свої магічні вміння у приготуванні страв.
КРОК 3 — Ком’юніті м’ясних сомельє
В акаунті розкривається історія та магія професії, щоб зібрати однодумців, які такою ж чарівною любовʼю обожнюють мʼясо і смачну їжу. Для цього залучаються підписники до активних обговорень, обміну думками, ідеями та досвідом. А головне — у підписників є можливість уявити себе м’ясним сомельє, занурюючись в гастромагічні процеси та атмосферу колективу.
Крок 4 — Закохують у м’ясо
У кількох навчальних рубриках експерти діляться секретами гастромагії, вчать гастрофанів говорити мовою мʼясних сомельє та зрозуміло пояснювали складні кулінарні процеси. Також створена твітерську рубрику, в якій сомельє записують поради та свої роздуми про м’ясо та його місце в житті людини.
Крок 5 — Розмови з майстрами м’ясної магії
Разом із професійними шефами та мʼясними сомельє підписникам розкривають завісу гастромагії. А ще розповідають цікаві та неочікувані історії, діляться досвідом та кулінарними хаками.
Агенція розробила ефективну стратегію просування професії, тож акаунт не лише набрав 10 000 підписників, а й зміг суттєво змінили уявлення ЦА про м’ясних сомельє. Це справжнє ком’юніті однодумців, які магічно люблять мʼясо та смачну їжу. Користувачі визнали професію не лише цікавою, а й престижною. А за відгуками тепер зрозуміло, що робота м’ясного сомельє — це не просто продаж м’яса, а ціла гастрономічна культура.
РЕЗУЛЬТАТИ: