«Зломовчання» — українсько-хорватський серіал, прем’єра якого запланована на грудень 2021 року.
Проєкт стане дебютом онлайн-платформи OLL.TV — це перший в Україні серіал, створений для стрімінгової платформи. Промо для шестисерійного фільму, що базується на реальних подіях, підготувало креативне агентство VERTIGO Agency.
«Коло мовчання» — стало основою для промо серіалу. Він символізує мовчання з примусу; мовчання, у якому задіяні як герої, так і антагоністи.
За даними Міжнародної організації з міграції, за останні 30 років понад 260 тисяч українців стали жертвами торгівлі людьми. Human trafficking — одна з центральних тем майбутнього серіалу «Зломовчання», який знятий за мотивами журналістського розслідування про сексуальне рабство у хорватському місті Осієк на початку 2010-х років.
«Концепт „Коло мовчання“ найбільше точно потрапляє в сюжет — це чисте ядро серіалу. Він символізує те, що тобі є про що мовчати, і водночас ти хочеш, щоб хтось мовчав про твої таємниці. Але головна героїня хоче знайти ту крайню ниточку, завдяки якій клубок розплутається і ми почнемо узнавати правду», — Маріанна Мурашко, креативний директор VERTIGO Agency
Дія фільму відбувається в наші дні у Хорватії та Україні. Киянка Ольга дізнається, що за невідомих обставин зникає її племінниця. Роль Ольги виконує українська актриса Ксенія Мішина.
У процесі підготовки було прийнято рішення, що в роликах не повинно бути ніяких декорацій і сцен, що відволікають. Лише гнітючий темний фон.
«Ми говоримо про людей і їх рішення. І одне з рішень — мовчати про обставини, в яких герої перебувають або створюють. Тому в кадр не хотілося вводити нічого, крім емоцій персонажів, які видавали актори серіалу. А сам світловий малюнок, який був придуманий у процесі зйомок мав відобразити багатогранність людської природи», — Максим Бичок, CEO VERTIGO Agency та режисер проєкту.
За словами креативної команди VERTIGO, вони не хотіли перетворити промо серіалу на драму, трагедію та сльози. Основна мета — затягнути глядача у цей світ, у це коло, у цю глибину, щоб потім вивести до світла.
Промо серіалу стартує з 1 листопада та ставить головне питання: чию руку треба прибрати, щоб почалася ланцюгова реакція?
Читайте також:
Ініціатива Reebok «Young Creators» привертає увагу нових талантів