• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

«Зломовчання»: українці разом із хорватами зняли міні-серіал про торгівлю людьми у Східній Європі

2 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
«Зломовчання»: українці разом із хорватами зняли міні-серіал про торгівлю людьми у Східній Європі
Share on FacebookShare on Twitter

«Зломовчання» — українсько-хорватський серіал, прем’єра якого запланована на грудень 2021 року.

Проєкт стане дебютом онлайн-платформи OLL.TV — це перший в Україні серіал, створений для стрімінгової платформи. Промо для шестисерійного фільму, що базується на реальних подіях, підготувало креативне агентство VERTIGO Agency.

«Коло мовчання» — стало основою для промо серіалу. Він символізує мовчання з примусу; мовчання, у якому задіяні як герої, так і антагоністи.

За даними Міжнародної організації з міграції, за останні 30 років понад 260 тисяч українців стали жертвами торгівлі людьми. Human trafficking — одна з центральних тем майбутнього серіалу «Зломовчання», який знятий за мотивами журналістського розслідування про сексуальне рабство у хорватському місті Осієк на початку 2010-х років.

«Концепт „Коло мовчання“ найбільше точно потрапляє в сюжет — це чисте ядро ​​серіалу. Він символізує те, що тобі є про що мовчати, і водночас ти хочеш, щоб хтось мовчав про твої таємниці. Але головна героїня хоче знайти ту крайню ниточку, завдяки якій клубок розплутається і ми почнемо узнавати правду», — Маріанна Мурашко, креативний директор VERTIGO Agency

Дія фільму відбувається в наші дні у Хорватії та Україні. Киянка Ольга дізнається, що за невідомих обставин зникає її племінниця. Роль Ольги виконує українська актриса Ксенія Мішина.

У процесі підготовки було прийнято рішення, що в роликах не повинно бути ніяких декорацій і сцен, що відволікають. Лише гнітючий темний фон.

«Ми говоримо про людей і їх рішення. І одне з рішень — мовчати про обставини, в яких герої перебувають або створюють. Тому в кадр не хотілося вводити нічого, крім емоцій персонажів, які видавали актори серіалу. А сам світловий малюнок, який був придуманий у процесі зйомок мав відобразити багатогранність людської природи», — Максим Бичок, CEO VERTIGO Agency та режисер проєкту.

За словами креативної команди VERTIGO, вони не хотіли перетворити промо серіалу на драму, трагедію та сльози. Основна мета — затягнути глядача у цей світ, у це коло, у цю глибину, щоб потім вивести до світла.

Промо серіалу стартує з 1 листопада та ставить головне питання: чию руку треба прибрати, щоб почалася ланцюгова реакція?


Читайте також:

Ініціатива Reebok «Young Creators» привертає увагу нових талантів

Теги: кіносоціальна відповідальністьсуспільство

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Невидимий саботаж: чому 70% проєктів AI провалюються і як це виправити

22 Серпня, 2025
Відповідальність

ВРК і СБС ЗСУ запустили рекрутингову платформу для комунікаційних фахівців

18 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.