Виставка Burn, яка проходить у лондонській Noho Studios з 31 березня по 3 квітня 2022 року, містить 40 великоформатних робіт Джеллі Грін, які привертають увагу до стану світових лісів і безперервного знищення людиною цих дорогоцінних місць існування. Яскраві, зворушливі та епічні, ці картини містять візуальний стиль, в яких чітко помітно вплив її наставника Меггі Хемблінг.
Провівши останні вісім років, живучи та працюючи в лісах по всьому світу, картини, виставлені в Burn, є кульмінацією досвіду Джеллі Грін. Натхненна малюнками та картинами, які вона спочатку створила в джунглях, робота на виставці також містить образи, взяті з її спогадів про ці середовища.
Окрім любові до світу природи, ліси, зокрема, мають глибший зв’язок із художницею. Один з її найперших дитячих спогадів — про те, як її сім’я проїжджала через лісову пожежу в Новому Південному Уельсі, Австралія, тож виставлені картини спираються на її власний досвід руйнівних наслідків вирубки лісів.
«Ця виставка — це об’єктив, через який я сфокусувала свій страх, гнів і розчарування, — розповідає Джеллі. — Я працювала над цими картинами протягом останніх трьох років, і вони є спробою відзначити момент, з яким ми зараз стикаємося. Безконтрольно, наша безрозсудна експлуатація та забруднення світу природи набирали обертів. Як лісова пожежа, ми спустошуємо крихку і дорогоцінну екосистему. Наші горизонти червоні, а в повітрі дим».
Вона додає, що хоча ліси є красивими та інтригуючими місцями, які живлять душу та уяву, вони також мають вирішальне значення для збереження планети. «Дерева — важливі живі істоти в нашому світі», — пояснює вона.
«З лісами, які часто називають „легенями планети“, ми ігноруємо їх на свій страх і ризик. Вони є одним з основних поглиначів вуглецю на Землі. Вони вдихають вуглекислий газ, який ми створюємо і видихаємо кисень, який нам потрібен для вдихання. Мене цікавлять саме ці симбіотичні відносини між деревами та людьми».
Наставник Джеллі з її 16 років, художниця Меггі Хемблінг, каже: «Я спостерігаю за безперервним розвитком живопису Джеллі Грін протягом кількох років. Її робота стає все більш інтенсивною. Вона захоплена своєю темою — електричним зарядом для будь-якого художника.
«У 2019 році вона провела свою виставку „Devour“ у вежі Oxo Tower, і ми були глибоко в джунглях, маючи лише натяк на те, що має бути. Картини мали авторитет досвіду, оскільки вона подорожувала та працювала в Бразилії, Борнео, Шрі-Ланка та Нова Зеландія.
Тепер її ліси горять. Це одночасно і жахливо, і красиво. Ми тут, як свідки руйнування. Ми відчуваємо розпечений жар, коли її вогні поглинають нас».
Окрім картин на виставці Burn, Джеллі працювала зі своєю сестрою та цифровим композитором Лілі Хантер Грін, щоб об’єднати окремі картини зі звуковими пейзажами, які інкапсулюють атмосферу та інтенсивність цих палаючих картин.
Читайте також:
Фінські дизайнери створюють одяг із прихованими сонячними панелями
Художник коміксів JaeHoon Choi створює чорнильні роботи, повні похмурих тем і контрастів