• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Вінсент Шаптерс зображує повсякденну красу лондонського життя на новій вуличній виставці

17 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Вінсент Шаптерс зображує повсякденну красу лондонського життя на новій вуличній виставці
Share on FacebookShare on Twitter

Фотограф-документаліст Вінсент Шаптерс співпрацював з медіа-компанією BUILDHOLLYWOOD, щоб створити точний і автентичний знімок життя Лондона. У рамках проєкту Your Space Or Mine виставка стане першою вуличною демонстрацією робіт Шаптерса.

Вінсента Шаптерса — 29-річний чоловік близько знайомий з мешканцями міста та унікальними примхами, які займають центральне місце в його виставці захоплюючих образів. Взяті з проєкту Vincent’s Nuff Love, фотографії займуть плакати BUILDHOLLYWOOD по всій столиці.

Вінсент Шаптерс

Використовуючи вуличне середовище, спосіб життя та культуру Лондона як натхнення для своєї роботи, Вінсент показує бруд, динамізм і радість міського пейзажу у свої зображення. А його Your Space Or Mine — ідеальна демонстрація вуличного життя міста.

Вінсент Шаптерс

Створений BUILDHOLLYWOOD, Your Space Or Mine описують як «найбільший постійний творчий проєкт країни на вулиці». Ініціатива має на меті дати художникам творчу платформу на вулицях, щоб підтримати творчу спільноту та активізувати місцеві райони. У цьому проєкті, заснованому на переконанні, що мистецтво повинно бути для всіх і доступним для насолоди, також взяли участь Gum Man, The Melasses Gallery та Метті Бован та інші.

Лондон

Вінсент обіцяє ідеально підійти для проєкту, оскільки його фотографії врівноважують цілісність і візуальну привабливість. Вибрані зображення, що охоплюють вісім років, документують серію моментів із життя лондонців, які займаються своїми справами, як послідовність віньєток міського життя.

Лондон

Chapters відомий своїм талантом робити невимушені, але захоплюючі портрети людей. Його фотографії є святковими, і, як наслідок, для них характерна видима взаємна повага між фотографом і героями зйомки — у цих образах багато любові.

Важливою ниткою, що проходить через ці роботи, є британство, яке не увічнює американоцентричні ідеї щодо того, що відстоює країна. Замість того, щоб робити дослідження Лондона робітничого класу на користь комфортної еліти, він — інсайдер, який знімає портрети життя, що розгортається навколо нього,

виставка

«Більшість моїх фотографій зроблено по всьому місту — як хороші, так і погані, — пояснює Вінсент. — Я намагаюся бути максимально чесним. З точки зору мого впливу, це просто життя всередині міста — енергія міста, різні види спільнот у ньому та просто стиль життя.

Я пам’ятаю, коли я був молодим, і американська культура була важкою. Американська точка зору про нашу ідентичність описувалася декількома словами: Х’ю Грант, чай і булочки, все таке. Я просто думав, почекай хвилинку. Я не можу повірити вони насправді так думають. Тоді я просто вирішив власноруч показати різні світи в цьому місті».

Джерело


Читайте також:

Еволюція соціальних медіа та важливість вмісту для клієнтів

Теги: креативрозвитокфотографія

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.