• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Велика виставка KAWS відкривається в Serpentine і Fortnite

19 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Велика виставка KAWS відкривається в Serpentine і Fortnite
Share on FacebookShare on Twitter

Художник KAWS перетинає межі між фізичним світом виставкового простору та віртуальним світом. На своїй першій великій персональній музейній виставці в Лондоні KAWS охопить більшу аудиторію, ніж будь-коли раніше: «NEW FICTION, KAWS» відкривається одночасно у лондонських Serpentine Galleries та у надзвичайно популярній відеогрі Fortnite.

Куратор виставки Деніел Бірнбаум описав експозицію як звичайну: «В основному це виглядає як модерністське шоу з картинами та скульптурами». Але на додаток до IRL робіт KAWS, з особливою увагою до його останніх абстрактних картин, є кілька цифрових елементів. Бірнбаум, який є художнім керівником компанії з виробництва доповненої реальності Acute Art, також працював з KAWS над створенням кількох робіт AR, які також будуть представлені в цифровому близнюку Fortnite. Це не перший раз, коли KAWS і Бірнбаум працюють разом. Восени минулого року вони співпрацювали над «The Looking Glass», шоу в нью-йоркському арт-центрі Shed. Ця співпраця стала каталізатором нового шоу.

«До роботи з Acute Art я скептично ставився до віртуальної, доповненої реальності. Я ніколи не хотів робити щось, що здавалося б хитромудрим, або робити це заради технологій, — сказав Браян Доннеллі, він же KAWS. — Але коли я побачив можливості, які це дає мені, які я не можу робити з традиційною роботою, я дуже зацікавився. Після виконання AR я дуже хотів працювати в повністю цифровому просторі, з яким люди знайомі. Fortnite був очевидним наступним кроком».

За словами Кевіна Даркіна, директора з партнерських відносин Epic Games, компанії, яка створила Fortnite, Fortnite хотів створити проєкт із художником. «Ми хочемо зробити Fortnite більше, ніж гру, — сказав Даркін. — Fortnite має бути місцем для гравців, щоб зібратися разом, висловити себе та відчути речі разом». Співпраця з дизайнерами, спортсменами та, зокрема, такими музикантами, як Тревіс Скотт, який влаштував концерт у Fortnite, є частиною цієї місії. Тепер настав час створити активацію навколо художника, і хто краще, ніж KAWS? «Ми знаємо, що наші користувачі знають його», — сказав Даркін.

Протягом останніх шести місяців KAWS, Бірнбаум і команда Epic наполегливо працювали над організацією як фізичної, так і високоякісної віртуальної виставки. «Вони як дзеркало один одного», — сказав KAWS. Виставка в Serpentine була відтворена в масштабі 1:1 у творчому режимі Fortnite, свого роду спільноті за межами гри, де 400 мільйонів зареєстрованих користувачів Fortnite можуть зібратися разом і випробувати нові функції гри. Хоча більшість експонатів планується заздалегідь, а потім коригується протягом періоду встановлення, KAWS і Бірнбаум довелося виконати свій план, навіть не побачивши роботи у фізичному просторі. Але вони вірять, що обмеження будуть того варті.

«Коли я курував Венеціанську бієнале, у нас було близько півмільйона людей, — сказав Бірнбаум. — Ми повинні отримати у 20 разів більше лише за перший день». KAWS так само приваблює масштаб, який пропонує йому виставка у Fortnite. «Ідея побудувати музей у цій грі, щоб у ній зустрілися буквально мільйони дітей, дика. Це дуже захоплюючий спосіб достукатися до спільноти, до якої ми не часто звертаємось», — сказав він.

Виставка відбувається в той час, коли, враховуючи бум NFT у 2021 році та розширення цифрового життя людей через COVID, концепція Метавсесвіту залишається в голові кожного. В очах Бірнбаума KAWS готовий скористатися цим моментом. «Його творчість нагадує мені поп-артистів, бо вони цікавилися товарною культурою та мас-медіа», — сказав Бірнбаум. «Але сьогоднішні ЗМІ — це вже не телебачення чи друк, а цифрові формати. І, звичайно, Браян має бути присутній у цих світах».

Простежуючи арку кар’єри KAWS, Бірнбаум зазначив, що художник пішов від виклику товарної культури на початку своєї роботи до співпраці з брендами, які десять років тому він, можливо, хотів порушити. Зрештою, індустрія, яку KAWS порушила найбільше, можливо, світ мистецтва. «Я вважаю, що ця виставка — це своєрідний приклад того, що означає влаштувати шоу у віртуальному світі в розпал цих змін у віртуальному», — сказав Бірнбаум. «Цей світ мистецтва, з яким я виріс і частиною якого є, напевно, не зникне, але все зміниться».

Зі свого боку, KAWS не настільки впевнений. Розмовляючи телефоном з Лондона, він сказав: «Сьогодні вранці я пішов до Британського музею. Ви повинні думати про [ці цифрові можливості] як доповнення до простору, а не як щось конкурентоспроможне».

Джерело


Читайте також:

Нова виставка об’єднує карти з «Володаря кілець», «Гри престолів» та інших вигаданих світів

Теги: виставкивіртуальна реальністьінноваціїмистецтвотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Вперше в Україні відбудеться виставка світової зірки дизайну — Стефана Загмайстера

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.