• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

В Японії створили візитівки незвичної форми на захист вежі-капсули Накагін

21 Вересня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Чи варто зберігати для історії чудернацьку архітектуру? Адже часто вона є менш універсальною і набагато витратнішою за звичайні сучасні будівлі. Як наслідок, зразки революційних архітектурних рішень часто опиняються під загрозою знесення. Але прихильники таких споруд наполягають на їх беззаперечній історичній цінності. Саме до таких прихильників належать організатори проєкту в підтримку реставрації та збереження вежі-капсули Накагін – однієї з найбільш відомих і найбільш проблемних будівель Японії.

Ця вежа складається з 140 індивідуальних жилих модулів з круглими вікнами, кожна з яких кріпиться чотирма болтами до осердя. Коли вартість її експлуатації аж надто виросла, зайшла мова про її знесення. Тому, з метою переконати громадськість, що ця будівля варта того, щоб її зберегли, були створені візитівки незвичної форми. Вони покликані пояснити незвичну архітектурну концепцію, яку було закладено в основу вежі-капсули.

Рекламна агенція Dentsu Inc. і дизайнер Такахіро Оніші (Takahiro Ohnishi) створили серію візитівок, які відтворюють філософію «метаболізму», в дусі якої й було споруджено вежу Накагін. Вона мала стати своєрідною живою структурою, здатною фізично змінюватися та еволюціонувати разом зі своїми жителями. Модулі-капсули, за задумом, можна змінювати та замінювати відповідно до стилю життя людей у різні часи. Тобто така органічна архітектура подібно до живих істот мала б рости, замінюючи старі клітини новими.

Саме ці капсули-клітини і відтворюють візитівки незвичної форми своїми обрисами. До того ж на всіх них зображені круглі віконця-ілюмінатори, кожне з яких живе своїм власним життям. Креативний директор Dentsu Inc. Юске Коянагі (Yusuke Koyanagi) спробував зобразити якомога більше різноманітних сценок: від життя типової родини до людей, що клацають селфі.

Візитівка як медіа

В Японії, де обмін візитівками лишається невіддільною частиною офіційно-ділового спілкування, такий дизайн, на думку Коянагі, міг би привернути увагу до цієї будівлі й стати хорошою нагодою для того, щоб пояснити іншим людям її історичну та культурну цінність.

«Візитівка покликана донести значущість та глибокий символізм вежі-капсули Накагін до тих людей, які хіба що її назву чули і й гадки не мають про її концепцію метаболізму», – пояснив дизайнер.

В дусі філософії адаптації, яка стала натхненням для вежі Накагін, візитівки можна комбінувати разом, утворюючи різні форми, які є інтерпретацією цієї будівлі. Коянагі сподівається, що коли більше людей побачать унікальність такої споруди, прихильників її реставрації та збереження стане більше.

Джерело

Теги: архітектурадизайнкультура

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.