• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Узбережжя та кава: кейс від студії Angel & Anchor

26 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Узбережжя та кава: кейс від студії Angel & Anchor
Share on FacebookShare on Twitter

Якщо ви шукаєте гідну каву в Белфасті, ви не можете помилитися з Lost & Found, варильним баром, який створено в Північній Ірландії з 2014 року. Нещодавно вони запросили місцеву студію Angel & Anchor, щоб оновити свій бренд.

«Було зрозуміло, що вони вже мали сильну та позитивну особистість, — каже Бен Конноллі, засновник Angel & Anchor. — Простіше кажучи, Lost & Found — це узбережжя. Автентичність і креативність лежать в основі того, що робить кафе, з місією створити простір для свого „племені“, щоб об’єднуватися, пити каву та їсти смачну їжу».

Маючи це на увазі, Бен і його команда вирішили втілити в життя більше цієї особистості в бренді та двох його дислокаціях. «Наша робота полягала в тому, щоб допомогти визначити, ким вони є за допомогою стратегічного процесу, який приведе до нової ідентичності, тону голосу та мови, на які вплинув місцевий ландшафт, так само як і дух Lost & Found», — каже він.

Lost & Found

Після визначення тону, ключової аудиторії та основних цінностей було розроблено повідомлення. Angel & Anchor створили грайливі гасла та фрази, надавши Lost & Found новий набір мов, щоб краще спілкуватися з клієнтами. Усе це натхненно та зосереджено навколо головного гасла бренду «Good Gets Better» — те, яке, за словами Бена, «вивело його пристрасть до якісного ремесла на передній план обміну повідомленнями».

Основна ідентичність була сформована під впливом традиційного виготовлення знаків, таких як різьба по дереву та каменю. «У цих простих процесах можна знайти лінії та форми, які є органічними й людськими, відчуття, яке ми прагнули зобразити для особистості Lost & Found», — додає Бен.

Angel & Anchor
Angel & Anchor

Система, що складається з кількох ілюстрованих вручну знаків, зображає нерівну природу берегової лінії та надає бренду чесний характер. «Хвилі, дюни та згадки про ландшафт інтегрують природу всюди, зміцнюючи безперечні зв’язки між брендом і узбережжям», — каже Бен.

В інших місцях типографіка мінімальна, але грайлива і має на меті «принести прозорість духу пригод Lost & Found». Шрифт Gopher — із його «химерними перевернутими засічками» дає чисте, але за своєю суттю веселе вираження особистості бренду. У той час як дюна адаптація до символу «N» і розширення «O» ще більше передає цей дух. Бен робить висновок: «Цей провідний шрифт, веселі альтернативи та широка система з кількома позначками допомагають створити візуальну ідентичність, яка справді представляє особистість та дух, з якими його клієнти були знайомі кожного дня».

Джерело


Читайте також:

Покоління Z. Чому щирість та нестандартне мислення рятують світ

Теги: дизайнкействорчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

Банкінг як модна філософія

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.