Українську стрічку відзначили на фестивалі хоррорів у Канаді

Містичний детектив Дмитра Томашпольського «Сторонній» отримав нагороду за найкращу операторську роботу на Міжнародному фестивалі хоррорів «Terror in the Bay Film Festival» в Онтаріо (Канада).

Це вже третій міжнародний кінофестиваль для української стрічки. Цього року фільм також брав участь у Seoul International Film Festival (Південна Корея) та Fargo Fantastic  Film Festival (США). Сценарій до стрічки написав Дмитро Томашпольський, спродюсувала картину Олена Дем’яненко. Головні ролі виконали Анастасія Євтушенко та Даша Трегубова. Оператор-постановник картини – Сергій Смичок, чию роботу, власне, і відзначили на канадському кінофестивалі.

За сюжетом, команда синхронного плавання зникає під водою у басейні під час виступу, а пацієнтка водолікарні щезає під час прийому хвойно-перлинної ванни. Ці справи доведеться розслідувати інспекторці Глуховській, кар’єра якої не містить жодного «висяка». До того ж, героїня має з’ясувати, хто вона насправді.

В українському кінопрокаті фільм «Сторонній» з’явиться у 2020 році.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Шість прикладів інноваційного маркетингу телекомунікаційних компаній

Кілька прикладів того, як креативність та винахідливість у маркетингу телекомунікаційних компаній дозволили їм розбудувати бренд та примножити аудиторію.

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Стартував проєкт «Екземпляри XX», присвячений літературно-мистецьким часописам минулого століття

Проєкт «Екземпляри XX. Літературно-мистецька періодика XX століття» спрямований на вивчення знакових періодичних видань про літературу і мистецтво XX століття, які ...

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.