У Мюнхені відбулись «Дні українського кіно»

З 11 по 13 жовтня у кінотеатрі Rio Filmpalast Мюнхені відбулись «Дні українського кіно», де показали створені за підтримки Держкіно сучасні українські стрічки. Організатором заходу виступив Київський міжнародний кінофестиваль «Молодість».

До програми «Днів українського кіно» увійшли стрічки «Гуцулка Ксеня», «Додому» (національний претендент на премію «Оскар»), «Дике Поле» та фільми для дитячої та підліткової аудиторії «Фокстер & Макс» та «Пекельна Хоругва, або Козацьке Різдво».

Кінофестиваль «Молодість» вже вдруге за останній рік проводить «Дні українського кіно» за кордоном за підтримки Держкіно. У листопаді 2018-го у Празі влаштували «Тиждень українського кіно». Окрім того, у 2019-му кінофестиваль «Молодість традиційно організовував український павільйон у Каннах із 14 по 25 травня.

Майже усі картини глядачам у Мюнхені представляли творчі групи:

  • режисерка Олена Дем’яненко та виконавиця головної ролі Варя Лущик («Гуцулка Ксеня»);
  • режисер Наріман Алієв («Додому»);
  • режисер Анатолій Матешко та сценаристка Анастасія Матешко («Фокстер & Макс»);
  • продюсер Євген Д’яченко («Пекельна Хоругва, або Козацьке Різдво»).

Режисер стрічки «Фокстер & Макс» Анатолій Матешко зізнався, що вперше брав участь у показах українських фільмів закордоном.

«Під час показу був повний зал. Мені здалось, що глядачі зрозуміли нашу картину – після показу у Мюнхені до мене підійшли мама з хлопцем. Вона сказала: «Все, вирішено! Просто зараз прямуємо до притулку і забираємо звідти собаку!» – в я відчув, що це дуже важлива перемога», – розповів режисер.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Шість прикладів інноваційного маркетингу телекомунікаційних компаній

Кілька прикладів того, як креативність та винахідливість у маркетингу телекомунікаційних компаній дозволили їм розбудувати бренд та примножити аудиторію.

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Стартував проєкт «Екземпляри XX», присвячений літературно-мистецьким часописам минулого століття

Проєкт «Екземпляри XX. Літературно-мистецька періодика XX століття» спрямований на вивчення знакових періодичних видань про літературу і мистецтво XX століття, які ...

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.