У Харкові хочуть створити інклюзивний хаб: розпочато всеукраїнську краудфандингову кампанію

Громадська організація «Еммаус» розпочала кампанію зі збору коштів на створення першого інклюзивного хабу в Харкові. Майбутній простір стане майданчиком можливостей для людей з інвалідністю, сиріт, випускників/ць інтернатів та взаємодії громадських організацій між собою, соціально відповідальним бізнесом і громадою.

«Простір хабу буде зонований на дві частини — кухню-студію та вітальню для навчання, проведення публічних заходів та дружніх зустрічей. Кухня — інклюзивна, там є спеціальні підставка й заїзд для візка під мийку, а також —  плита зниженого рівня, щоб людям маленького зросту було зручно. Вітальня буде облаштована проектором та спеціальними меблями. Такий хаб стане першим некомерційний, незалежний, доступним публічним простором з фокусом на інклюзії в Харкові», — розповідає Ірина Сальник, PR-менеджерка «Еммаус».

За останніми даними, в Україні в інтернатах перебуває 100 тис. дітей. Мало хто замислюється, що відбувається з ними після випуску з інтернатів і де вони опиняються далі. Після 18 років, а в деяких випадках – після 21 року молодих людей з інвалідністю з будинків-інтернатів переводять у психіатричні будинки та будинки-інтернати для людей похилого віку. У гіршому випадку вони потрапляють прямісінько на вулицю, де без базових навиків їм важко вижити.

Перебуваючи у цих закладах протягом усього життя, вони приречені на повну ізоляцію і не можуть посісти місце в суспільстві як повноправні громадяни, з освітою, роботою та правом на самовизначення. Інклюзивний хаб потрібен, щоб випускники інтернатів могли втілювати творчі проекти, проходити курси, розвиватися та соціалізуватись.

Що необхідно зараз для облаштування хабу?

ГО «Еммаус» поки що не є повноправною власницею приміщення, тому взимку хаб працюватиме в тестовому режимі, а коли вийде зібрати повну його вартість, відбудеться офіційне відкриття.

$ 22 000 — сума, необхідна для повного викупу приміщення, яке зараз облаштовують під потреби людей з інвалідністю. Кошти треба внести у лютому 2020 року.

Повна вартість приміщення $ 32 000. 

У березні 2019 року ГО «Еммаус» внесли аванс розміром $ 5000 та ще $ 5000 залучили під час проведення соціо-культурного фестивалю Dantefest.

Ще не вистачає 70% суми, тому вирішили запустити кампанію зі збору коштів. За допомогою ГО «Еммаус» звернулися до агенції Friends of brands.

«Є велика кількість дітей з інвалідністю, які не мають доступу до базових речей. У першу чергу — вони позбавлені соціалізації. Такій вразливій молоді дуже потрібне місце, де вони зможуть розвивати свої soft skills та навчатися простим речам, наприклад — готувати для себе. Тому, наша агенція вирішила взяти участь в організації краудфандингової кампанії. Ми зняли ролики з саундтреком «Зроби мені хіп-хоп», який надав гурт ТНМК, та вклали у них простий меседж», —говорить Ольга Малиш, директорка агенції Friends of brands, координаторка краудфандингової кампанії «Зроби мені хаб».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...

Юлія Федів

Керівниця УКФ Юлія Федів: «Зміни неможливо запровадити, якщо в них не будуть зацікавлені безпосередні виконавці»

Керівниця УКФ (Український культурний фонд) Юлія Федів розповіла про те, як культурні та креативні індустрії країни пережили кризу та рухаються ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Головна тема – кліматичні зміни: у Великобританії назвали Наукового фотографа року

Королівське фотографічне товариство назвало чотирьох переможців конкурсу, які отримали звання Наукового фотографа 2020 року.