Громадська організація «Еммаус» розпочала кампанію зі збору коштів на створення першого інклюзивного хабу в Харкові. Майбутній простір стане майданчиком можливостей для людей з інвалідністю, сиріт, випускників/ць інтернатів та взаємодії громадських організацій між собою, соціально відповідальним бізнесом і громадою.

«Простір хабу буде зонований на дві частини — кухню-студію та вітальню для навчання, проведення публічних заходів та дружніх зустрічей. Кухня — інклюзивна, там є спеціальні підставка й заїзд для візка під мийку, а також —  плита зниженого рівня, щоб людям маленького зросту було зручно. Вітальня буде облаштована проектором та спеціальними меблями. Такий хаб стане першим некомерційний, незалежний, доступним публічним простором з фокусом на інклюзії в Харкові», — розповідає Ірина Сальник, PR-менеджерка «Еммаус».

За останніми даними, в Україні в інтернатах перебуває 100 тис. дітей. Мало хто замислюється, що відбувається з ними після випуску з інтернатів і де вони опиняються далі. Після 18 років, а в деяких випадках – після 21 року молодих людей з інвалідністю з будинків-інтернатів переводять у психіатричні будинки та будинки-інтернати для людей похилого віку. У гіршому випадку вони потрапляють прямісінько на вулицю, де без базових навиків їм важко вижити.

Перебуваючи у цих закладах протягом усього життя, вони приречені на повну ізоляцію і не можуть посісти місце в суспільстві як повноправні громадяни, з освітою, роботою та правом на самовизначення. Інклюзивний хаб потрібен, щоб випускники інтернатів могли втілювати творчі проекти, проходити курси, розвиватися та соціалізуватись.

Що необхідно зараз для облаштування хабу?

ГО «Еммаус» поки що не є повноправною власницею приміщення, тому взимку хаб працюватиме в тестовому режимі, а коли вийде зібрати повну його вартість, відбудеться офіційне відкриття.

$ 22 000 — сума, необхідна для повного викупу приміщення, яке зараз облаштовують під потреби людей з інвалідністю. Кошти треба внести у лютому 2020 року.

Повна вартість приміщення $ 32 000. 

У березні 2019 року ГО «Еммаус» внесли аванс розміром $ 5000 та ще $ 5000 залучили під час проведення соціо-культурного фестивалю Dantefest.

Ще не вистачає 70% суми, тому вирішили запустити кампанію зі збору коштів. За допомогою ГО «Еммаус» звернулися до агенції Friends of brands.

«Є велика кількість дітей з інвалідністю, які не мають доступу до базових речей. У першу чергу — вони позбавлені соціалізації. Такій вразливій молоді дуже потрібне місце, де вони зможуть розвивати свої soft skills та навчатися простим речам, наприклад — готувати для себе. Тому, наша агенція вирішила взяти участь в організації краудфандингової кампанії. Ми зняли ролики з саундтреком «Зроби мені хіп-хоп», який надав гурт ТНМК, та вклали у них простий меседж», —говорить Ольга Малиш, директорка агенції Friends of brands, координаторка краудфандингової кампанії «Зроби мені хаб».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.

Асоціація ANAIS, яка бореться з домашнім насильством, нагадує, що не кожен дім – безпечний

У Румунії агенція Cheil та асоціація ANAIS попереджають, що випадки домашнього насильства за час карантину лише почастішали.

З гумором про сумне: абетка коронавірусу та приладдя, щоб не торкатися обличчя руками

«Абетка коронавірусу» була створена креаторами-фрілансерами, щоб допомогти людям зайняти себе чимось і підбадьорити їх у цей нелегкий час.

Британський режисер зняв химерний кліп, що закликає триматися подалі від наркотиків

Британському режисеру вдалося перетворити енергійну техно-музику італійського діджея П’єро Пірупи на дійсно химерний кліп.

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

дума про людей - ашот арушанов

Дума про засновника мотофестивалю «Тарасова Гора»

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...