У Дніпрі створили анімаційний ролик, кожен кадр якого можна буквально відчути фізично

Мистецька спільнота з Дніпра Ksi Prostir випустила перший експериментальний анімаційний ролик, кожен кадр якого можна буквально відчути фізично.

Ролик під назвою «Identification» презентували у культурно-освітньому просторі Ksi Prostir, розташованому у будинку Художнього Комбінату в Дніпрі. Цей некомерційний простір заснували у 2014 році дві студентки архітектурного факультету Надія Коваль та Іва Найденко. За допомогою волонтерів та ентузіастів вони створили арт-середовище з нуля та організували вже понад 400 заходів різних форматів (виставки молодих художників, лекції, кіно-перегляди, зустрічі з режисерами, фестивалі, воркшопи, вечірки та експериментальні події). Події влаштовують лише за принципом free donation.

Експериментальність ролику полягає в тому, що кожен кадр анімації — це частина мерчу у стилістиці нової айдентики простору. Тобто, кожен кадр існує у формі фізичного об’єкта: принти на футболках і сумках, блокноти, стікери, плакати. Частину принтів робили вручну. Це зображення на футболках. Кожен з них унікальний і не повторюється.

В основі візуального ряду та створення нової айдентики постає міфологія Ксі Простору та символіка, що наростала з часом його існування. Наприклад, олень, якого можна побачити у відео, відсилає до дивовижних розповідей Барона Мюнхаузена, а портрет Григорія Сковороди – до філософії сродної праці, яка лягла в основу створення простору.

Команда, що створила ролик, — це засновниці Ksi Prostir та комьюніті простору, волонтери: Іва Найденко (концепція, режисура, монтаж, продакшн), Надія Коваль (менеджмент, продакшн), Олексій Хозяїнов (музика, монтаж), Дурнєв Ігор, Карина Блуд, Настя Бєлікова, Настя Шевельова (ручний друк), Микита Лиськов (фото, монтаж), Юрій Ніколенко (меценат, підтримка).

«Проект був створений силами спільноти і для спільноти. Готові елементи мерчу підуть у якості подарунків для сформованого комьюніті, тих хто допомагає фінансово та волонтерством, бере участь у краудфандингах та постійно відвідує події. Ці елементи ролику можна буде також придбати, зробивши внесок на підтримку простору», – кажуть в організації.

Проект підтримала освітня програма для молоді Youth Active City, виділивши 30 тисяч гривень на його реалізацію.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Агенція BBH пропонує віртуальний коучинг від сера Джона Хегарті

Кінематографічна VR-платформа агенції BBH пропонує всім віртуальний коучинг від легенди рекламної індустрії сера Джона Хегарті.

Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Експедиція разом із Ukrainer, доступний сайт, освітня програма для незрячих та додаток, який розповідає історію Києва під час Голодомору: Музей ...

Реклама для тих, хто її собі дозволити не може: телеканал підтримує дрібних підприємців

Channel 4, популярний британський телеканал, підтримує дрібних підприємців, передавши ряду малих компаній слоти у прайм-тайм.

iPhone та хокейна стрічка: новий ролик Apple присвячено спорту

iPhone та хокейна стрічка опинилися прикріпленими на багатьох незвичних поверхнях: ключка, льодовий комбайн і навіть підошва ковзанів.

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...