У Дніпрі створили анімаційний ролик, кожен кадр якого можна буквально відчути фізично

Мистецька спільнота з Дніпра Ksi Prostir випустила перший експериментальний анімаційний ролик, кожен кадр якого можна буквально відчути фізично.

Ролик під назвою «Identification» презентували у культурно-освітньому просторі Ksi Prostir, розташованому у будинку Художнього Комбінату в Дніпрі. Цей некомерційний простір заснували у 2014 році дві студентки архітектурного факультету Надія Коваль та Іва Найденко. За допомогою волонтерів та ентузіастів вони створили арт-середовище з нуля та організували вже понад 400 заходів різних форматів (виставки молодих художників, лекції, кіно-перегляди, зустрічі з режисерами, фестивалі, воркшопи, вечірки та експериментальні події). Події влаштовують лише за принципом free donation.

Експериментальність ролику полягає в тому, що кожен кадр анімації — це частина мерчу у стилістиці нової айдентики простору. Тобто, кожен кадр існує у формі фізичного об’єкта: принти на футболках і сумках, блокноти, стікери, плакати. Частину принтів робили вручну. Це зображення на футболках. Кожен з них унікальний і не повторюється.

В основі візуального ряду та створення нової айдентики постає міфологія Ксі Простору та символіка, що наростала з часом його існування. Наприклад, олень, якого можна побачити у відео, відсилає до дивовижних розповідей Барона Мюнхаузена, а портрет Григорія Сковороди – до філософії сродної праці, яка лягла в основу створення простору.

Команда, що створила ролик, — це засновниці Ksi Prostir та комьюніті простору, волонтери: Іва Найденко (концепція, режисура, монтаж, продакшн), Надія Коваль (менеджмент, продакшн), Олексій Хозяїнов (музика, монтаж), Дурнєв Ігор, Карина Блуд, Настя Бєлікова, Настя Шевельова (ручний друк), Микита Лиськов (фото, монтаж), Юрій Ніколенко (меценат, підтримка).

«Проект був створений силами спільноти і для спільноти. Готові елементи мерчу підуть у якості подарунків для сформованого комьюніті, тих хто допомагає фінансово та волонтерством, бере участь у краудфандингах та постійно відвідує події. Ці елементи ролику можна буде також придбати, зробивши внесок на підтримку простору», – кажуть в організації.

Проект підтримала освітня програма для молоді Youth Active City, виділивши 30 тисяч гривень на його реалізацію.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...

Юлія Федів

Керівниця УКФ Юлія Федів: «Зміни неможливо запровадити, якщо в них не будуть зацікавлені безпосередні виконавці»

Керівниця УКФ (Український культурний фонд) Юлія Федів розповіла про те, як культурні та креативні індустрії країни пережили кризу та рухаються ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...