• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Суспільне самостійно проведе Нацвідбір Євробачення

11 Жовтня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Суспільне самостійно проведе Нацвідбір Євробачення
Share on FacebookShare on Twitter

Суспільний мовник самостійно транслюватиме Національний відбір та міжнародний Пісенний конкурс Євробачення-2022. Для виготовлення телеверсії Нацвідбору, постановки виступу переможця, а також резервної телеверсії виступу Суспільне оголошує мистецький конкурс. Приймання заявок триває з 8 по 24 жовтня 2021 року.

За умовами конкурсу, учасник-переможець має:

  • створити телевізійну версію Національного відбору ПКЄ-2022;
  • створити резервну телевізійну версію виступу переможця Національного відбору для показу під час проведення ПКЄ-2022 в Італії;
  • забезпечити реалізацію аудіовізуального та художнього рішення виступу переможця Національного відбору (постановка номера) під час проведення ПКЄ-2022 в Італії.

До забезпечення реалізації телеверсії Національного відбору Євробачення-2022 має увійти:

  • проведення попереднього відбору виконавців, формування Журі Національного відбору, забезпечення прозорого голосування глядачам;
  • пропозиції щодо локації, сценічного рішення та режисерського бачення (постановка номерів учасників та створення образів виконавців), проведення репетицій, забезпечення створення телевізійної версії Національного відбору (включно з розробкою і виготовленням айдентики та графічного пакета) та, за необхідності, передача прямоефірного сигналу на телеканали Суспільного мовлення).

Початок трансляцій Національного відбору ПКЄ-2022 має відбутися не пізніше 12 лютого 2022 року.

Опис та відео презентації художнього рішення виступу виконавця під час прямої трансляції ПКЄ-2022 мають бути готові 4 березня 2022 року.

Для участі в Конкурсі кандидати повинні в період з 08 жовтня 2021 року по 24 жовтня 2021 року (включно) заповнити форму реєстрації на участь у мистецькому конкурсі. З детальнішою інформацією та переліком документів для реєстрації можна ознайомитися тут. 

Нагадаємо, цьогоріч закінчився трирічний меморандум між Суспільним мовником та СТБ. Оскільки сторони мали різні погляди щодо подальших умов взаємодії, то ухвалили рішення про завершення співпраці.


Читайте також:

Бунтівники без причини: Що дивитись на «Київському тижні критики»

Теги: медіашоубіз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.